EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
- Rob Moltzer
- Senior lid
Moet ze even opzoeken liggen in mijn loods, kom ik zaterdag. Zijn nieuw, rest wel even via pb ?
Even kijken of ze zwart of zilver zijn. Weet ik zo niet meer, zijn de originele Amerikaanse, niet de nep aliexpres.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Daarnaast een hoop mooie gadgets gekocht, waaronder twee rem adapters van Teun.
Prachtig stukje werk, maar de Audi hoofdremcilinder past helaas niet naast de batterijenbox.
Eentje houd ik er, de ander kan gelukkig retour. Of is ter overname beschikbaar mocht iemand interesse hebben.
Het idee: goedkoper kan een nieuwe losse rembekrachtiger en beter remmen.
Daarnaast nog wat leuke onderdelen voor mijn project gescoord.
Zie mijn blogpost Begin nieuwe kabelboom & speciale onderdelen voor meer ins en outs en foto's.
.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Thom Fransen
- Elite lid
Waar haal jij de Krimp Labels en hoe zet je er de tekst op? (Dymo?)
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
Thanks!Thom Fransen schreef : Mooi werk Lars!
Waar haal jij de Krimp Labels en hoe zet je er de tekst op? (Dymo?)
Thom
Ik heb een Brother, maar inderdaad, met een labelwriter en dan met een speciale krimpkous cassette.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- 14839-dummy
- Senior lid
Groeten Peter
Focus je op de mogelijkheden, onmogelijkheden gebeuren toch niet.
- 11019-dummy
- Platinum lid
Lars, je hebt een pb'tje.Lars Rengersen schreef : maar de Audi hoofdremcilinder past helaas niet naast de batterijenbox. .
Jacques
- Johan Geers
- Platinum lid
succes
Johan Geers
Ik heb je gemaild.Jacques Smeets schreef : Lars, je hebt een pb'tje.
Jacques
.
.
Thanks, die ga ik eens opzoeken.Johan Geers schreef : Beste Lars, probeer eens een rembekrachtiger van een minicooper 1 (oud model) deze zijn klein en werken goed.
- Johan Geers
- Platinum lid
Mocht een rembekrachtiger van een Mini niet lukken kun je ook eens kijken naar een rembekrachtiger van een Susuki mini van, die kleine busjes daar zit de rembekrachtiger onder het dashbord zijn ook behoorlijk klein.
Het membraam gedeelte van een minicooper heeft een diameter van 16,5cm als dit je kan helpen.
succes
Johan Geers
Dat deel van het bericht was voor Jacques, maar het forum houdt niet van witregels denk ik, want die verdwijnen.Johan Geers schreef : Beste Lars, ik heb geen Email of PB van je gezien.
Het membraam gedeelte van een minicooper heeft een diameter van 16,5cm als dit je kan helpen.
Dank voor de 16,5 cm input, ik ga nog weer even meten.