wat heb jij vandaag gedaan
- Saskia De Vos
- Verbannen
René Minnebo schreef : boerengeeltjes
Zijn dit dezelfde als wat elders in Nederland benoemd werd als 'Ijsselsteentjes'? (Doorgaans geelachtig van kleur). Stukje erfgoed, dat wel.
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Als het de auto van je avatar was geweest, had ik je gelijk gegeven...Rob Baeten schreef : Deze wagen maakt het straatbeeld in Peking nog mooier
- René Minnebo
- Platinum lid
Saskia De Vos schreef :
René Minnebo schreef : boerengeeltjes
Zijn dit dezelfde als wat elders in Nederland benoemd werd als 'Ijsselsteentjes'? (Doorgaans geelachtig van kleur). Stukje erfgoed, dat wel.
Klopt maar ijselsteentjes hebben een iets andere maatvoering, waren dacht ik net zo lang en dik maar minder hoog. Zijn ook van een recentere datum heb ik wel is gehoord. Zijn inderdaad geelachtig van kleur. Ik heb straks een erf die goud waard is.
- Rob Baeten
- Platinum lid
Gert Vegter schreef :
Als het de auto van je avatar was geweest, had ik je gelijk gegeven...Rob Baeten schreef : Deze wagen maakt het straatbeeld in Peking nog mooier
Bedankt Gert Peking gaat het niet worden maar Nederland heel zeker
- Pieter Singelenberg (GAST)
- Elite lid
Ik heb gisteren de Land Rover 110 naar de loods van de "Association" (=vereniging), waar ik lid van ben, gebracht. Daar kan ik rustig onderhoud plegen, het chassis nalopen, radiateur, olie, filters etc. etc. vervangen.
Maar vorlopig niet, de Volvo's eerst: vandaag de Amazon omgebouwd naar wisselstroom, ik had genoeg van het falen van de gelijkstroom dynamo's. (Je kunt het altijd weer terug bouwen...) Verder de rechter dakrand van de Volvo 780 geschuurd en nogmaals van spuitplamuur voorzien + het rvs railtje voor onder het achterraam pas gemaakt. Het komt deze week wel af, dan kan ik ook met de 780 weer rijden! En nu: het zwembad voor de kinderen opzetten en vullen. En het is pas kwart over één! Ik geloof dat m'n vrouw ook nog graag heeft dat ik een deel van de moestuin ploeg, ik ga het zien!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Boele Braaksma
- Platinum lid
Pieter Singelenberg (GAST) schreef : was even de resultaten van de Tulpenrally aan 't bekijken (vandaag laatste dag en finish in Noordwijk)en kwam daar een leuke foto tegen
Mijn zusje en ik hebben ook weer mee gedaan met de Tulpenrallye. Dit jaar in de sportklasse. Fantastisch.
Onderstaand een leuke foto op Eurocircuit Valkenswaard. Gelukkig geen steenslag na de recente restauratie
- René Minnebo
- Platinum lid
Om 18:00 had ik de linkerkant in de lak staan, morgen verder met de rechterkant.
Hier zit nog wat herstelwerk helaas
- Adriaan Nagel
- Elite lid
Succes met schilderen.
122S
C70 Cabrio Soft
- René Minnebo
- Platinum lid