wat heb jij vandaag gedaan
- Niek de Boer
- Platinum lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
Niek de Boer schreef : Wat zullen die pas verworven oude houten klos en dat houten kratje dan lekker branden.
Jij hebt zeker nog geen kennis gemaakt met mijn vrouw
- Jurriaan
- Senior lid
Ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bestuurdersstoel van een nieuwe set spanbanden te voorzien. Een vervelende klus, maar zeker de moeite waard. Een wereld van verschil... Binnenkort nog maar eens de hoogte van de stoel opnieuw afstellen.
Groeten, Jurriaan
- René Minnebo
- Platinum lid
Vandaag ook nog wat aan het kantelspit voor de fiat 850 gewerkt.
- Gert van Beek
- Premium lid
Wel de 17 jaar oude Toyota Yaris T sport, bijgenaamd "het donderdoosje", het viel me deze week 's avonds een keer op dat er eigenlijk bar slecht licht op zit.
Overdag eens gekeken en ja hoor de kunststof koplampglaasjes waren erg geel en erg dof. Dus vanmorgen de hele zaak gedemonteerd en daarna beide koplampen onderhanden genomen.
Eerst geschuurd met korrel 400, daarna met korrel 600 en tenslotte met korrel 2000. Vervolgens de hele hap gepolijst met een nano polijstmiddel en alles grondig gereinigd. Daarna heb ik de oppervlakte 3 x gespoten met een heldere blanke lak, en ik moet zeggen het valt zeker niet tegen.
Morgen de zaak weer monteren en dan maar eens kijken wat dat scheelt in lichtopbrengst.
En dan is eindelijk mijn brug vrij voor de combi; op het programma staan o.a. motorwissel, montage overdrivebak en diverse kleinere werkzaamheden. Hierover zal ik in een apart topic wel wat melden.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
- Gert van Beek
- Premium lid
- Paul Schaap
- Platinum lid
Mooi resultaat zo!
Vandaag een prima benzinetank voor een Amazon combi opgehaald bij Rob Vijgenboom. Nogmaals bedankt, Rob, ben er blij mee: ik kan weer vooruit.
Toen ik daar was, kwam Peter Overmars ook even langs om een set carburateurs op te halen.
Leuk om elkaar zo face-to-face te ontmoeten/leren kennen.
- René Minnebo
- Platinum lid
- Gert van Beek
- Premium lid
Het schijnt ook met behulp van tandpasta te kunnen maar dat geeft slechts een maand of 3 resultaat.
Vanavond in het donker gekeken en de lampen geven wel 35 % meer licht, de vrouw weer geheel gelukkig met haar voiture.