wat heb jij vandaag gedaan
- Rob Baeten
- Platinum lid
Gister bij Martin gaan kijken en heb alle twijfels kunnen laten varen, deze wagen is echt op een goede plek terecht gekomen. Martin is heel minutieus met oog voor detail en gaat de wagen meer dan een tweede leven geven. Ik ben een blij man
Martin heeft ervaring met de restauratie en heeft eerder o.a. een P1800 en een Katterug gedaan. De P1800 staat nu te koop, de Katterug stond bij hem in de garage, een plaatje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo
- Platinum lid
Helaas ook een van de remtrommels gemold bij het vervangen van de draadeinden. Bij de 3e draadeind ging het mis, het holle steunblokje voor ondersteuning zat niet goed meer om de kop van de draadeind in de trommel. Door de tik met de hamer vervormde de trommel.....stom..... Dus hou ik me aanbevolen voor een goed exemplaar met frisse draadeinden...
Moet de trommel nog wel laten uitdraaien, bij het remmen hobbelt het rempedaal iets.
- René Minnebo
- Platinum lid
heb helaas geen foto's, als ik morgen even tijd heb zal ik nog ff naar de werkplaats gaan. Moet toch nog even in het dorp kijken naar sloophout van een 18e eeuws pand. Ze hebben weer een aantal hele dikke lange balken en hele brede dikke lange planken voor mij klaar liggen. Dit is hout met een geschiedenis, d'r zitten van die hand gesmede taps toelopende spijkers in. Zal is proberen om die er heel uit te krijgen. Leg ik ze thuis in mijn houten zaansche schuur als decoratie. Het hout is heerlijk doorleeft en vol patina en allerlei oude lijn olie verf, er is dik 250 jaar op gelopen en weet ik veel wat nog meer, stel je toch is voor dat die planken konden praten.
Ik ga er lange, robuuste Bourgondische eettafels van maken. Zal daar natuurlijk ook wat foto's van maken en plaatsen.
Mocht er interesse zijn dan hoor ik dat wel.
- Rob Baeten
- Platinum lid
René Minnebo schreef : Ik ga er lange, robuuste Bourgondische eettafels van maken. Zal daar natuurlijk ook wat foto's van maken en plaatsen.
Ik heb je een PBtje gestuurd René
Groeten, Rob
- René Minnebo
- Platinum lid
- Rens Winnubst
- Senior lid
Bedankt orga!
Team 1, de zwarte duivel
Gaaf! Ik heb je gemaild.René Minnebo schreef : Ik ga er lange, robuuste Bourgondische eettafels van maken. Zal daar natuurlijk ook wat foto's van maken en plaatsen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )