- Berichten: 1421
B18 Verdeler
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
Wat me verder opvalt is dat jij de tweede zekering gebruikt, bij mij viel de 12 volt daar weg tijdens het starten, bij de onderste zekering was dit niet het geval. Zou het dan zo kunnen zijn je voor het starten de 12 volt nog niet echt nodig hebt :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1953
Wat me ook opvalt is je bovenste 25A zekering: wat is daar mee gedaan? Lijkt gerepareerd met koperdraad :shock: zal niet snel doorsmelten als dat idd zo is, in dat geval: snel vervangen!
Let ook op dat je de spanning van de juiste kant van de zekering af haalt anders heeft de zekering weinig nut; even checken door zekering eruit te halen, valt de spanning weg dan is t goed.
Groet, Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ferenc van Beek
- Offline
- Nieuw lid
Echt heel erg mooi gedaan je nieuwe bobine met oude look-and-feel, als het nodig is in de toekomst doe ik het zeker ook zo.
Je kunt overigens de originele, ovale gele sticker bestellen die op de huls zat, dat zou het helemaal af maken.
Heb jij nog je contactslot aan de ene kant van de pantserkabel? Ik heb dat niet en zal de + draad dan waarschijnlijk niet via de bobine huls doorvoeren, of is er wellicht een andere reden het zo te doen?
Verder vroeg ik mij af wat de meest handige manier is om met een multimeter de standaard bobine door te meten?
Groeten,
Ferenc
P.s. Ik zal een grote foto maken van het kaartje in het zekeringkastje
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ferenc van Beek
- Offline
- Nieuw lid
"Hans Latenstein" schreef:
Dat leuke detail was me ook al opgevallen
Wat me ook opvalt is je bovenste 25A zekering: wat is daar mee gedaan? Lijkt gerepareerd met koperdraad :shock: zal niet snel doorsmelten als dat idd zo is, in dat geval: snel vervangen!
Let ook op dat je de spanning van de juiste kant van de zekering af haalt anders heeft de zekering weinig nut; even checken door zekering eruit te halen, valt de spanning weg dan is t goed.
Ja, die zekering was mij ook opgevallen (en ook dat de onderste is doorgebrand, vreemd want alles wat ik gebruik doet het..) en ga ik vandaag vervangen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1287
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 508
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ferenc van Beek
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Afwezig
- Platinum-lid
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1287
De teksten op het kaartje verschillen ook iets.
Is die uit de shop niet van een katterug? (ook al staat hij in de 'amazon' categorie)
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Groeten, Rob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.