'Groupbuy' Shell Motor olie. //update
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Anders bestel ik het bij Elferink maar dan komen er verzondkosten bij.
Zal ik een keer na het werk langskomen? Een uur of zes? Of in het weekend kan ook.
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor volvo's gebruik ik sowieso alleen maar org. volvo filters, daar zit wel verschil in.Of dat bij saab ook zo is weet ik niet ;)Dus misschien dat je beter zelf even een filtertje besteld, dan heb je sowieso de goede.
Een uur of 6 moet ik waarschijnlijk wel redden als ik van tevoren weet wanneer je komt. in het weekend is uiteraard ook een optie.Laten we dit verder per pb afhandelen

- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de duidelijkheid; ik heb besloten de olie niet te verzenden.En als ik al naar de volvo beurs ga, zal ik alleen volle 25L jerrycans meenemen en ik ga niet op de parkeer plaats overschenken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik gooi wel zo'n hele jerrycan in de 940 en dan rustig naar huis tuffenJelmar86 schreef : Hmmm niet bar veel intersse.Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.Olie blijft beschikbaar voor de bovengenoemde prijzen, mensen die olie willen hebben stuur me even een pb
Voor de duidelijkheid; ik heb besloten de olie niet te verzenden.En als ik al naar de volvo beurs ga, zal ik alleen volle 25L jerrycans meenemen en ik ga niet op de parkeer plaats overschenken.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb inmiddels een aantal mensen bij mij ontvangen voor de olie, en waren volgens mij allemaal te spreken. (van dit forum oa. Michael Oud, Hein Wolda).