'Groupbuy' Shell Motor olie. //update
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het geval is zo, ik heb een mooie deal kunnen maken op Shell motor olie.Omdat ik het in bulk verpakking koop kan ik het ook aan anderen goedkoop aanbieden.Normale verkoop is per 25 Liter jerrycan.Maar als je zelf lege 5 liter jerrycans meeneemt is een kleinere afname ook mogelijk.Ook is het mogelijk grote hoeveelheden af te nemen, allemaal geen probleem. (voor de jongens hier die ook sleutelen voor anderen

De prijzen;Shell Helix 5w40 (half syntheet) 3,50 euro per liter.Shell Helix 10w40 (half syntheet) 3,50 euro per liter.Shell Ultra Helix 5w30 (volsyntheet) 4 euro per liter.Bij afname groter dan 100liter word de olie 0,50 per liter goedkoper. Mocht er dus een dagje georganiseerd gaan worden, en er word die dag meer als 100 liter verkocht, word de olie 0,50 ct per liter voordeliger.
Ben benieuwd of er hier interesse is.Owja.. niet alleen volvo rijders zijn welkom dus zegt het voort

//update 22-09-2010
Ik heb wat vragen gehad over waar de olie af te halen is; de olie is af te halen in Bleiswijk en op afspraak in Woudenberg.Mocht dat ook niet uitkomen, kan de olie ook voor een kleine vergoeding langs gebracht worden. (of tegemoed komen rijden).Olie versturen kan wel, maar hou er rekening mee dat het erg prijzig zal zijn.
Daarbij liever niet pb's sturen, maar hier in het topic reageren zodat het voor mij wat makkelijker bij te houden is.
Tot nu toe;Gerrieberrie 10L 10w40Wart ?? ??MichaelOud 5L 5w40 +verversen (ter verduidelijking; er gaat geen 5L olie in de motor, restant word meegegeven, zodat er wat bijgevuld kan worden indien nodig)Hdalhuisen ?? 10w40Thijs ?? ??Jan v Vliet 50L ??Paul K 20L 5w40
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Leuk idee.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Wart
Noot: denk je nog aan een reactie op mijn PB.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog steeds 1 ding niet van mn to-do list geschrapt. Je begrijpt: ik moet nog een keer olie wisselen.
- V700 register
- Nieuw lid
-

@mikey; ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.je bent altijd welkom om eens de nieuwe werkplaats te komen bekijken icm de olie wisselarij
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet, Thijs
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Afhankelijk natuurlijk van waar, ja kom ik op het ophalen.Als het Limburg of Brabant wordt ben ik natuurlijk goedkoper het hier in Friesland lekker bij de AMH te gaan halen.Jelmar86 schreef : @gerben; geen probleem, opsturen word wat lastig (maar niet onmogelijk) dus je komt het ook halen ?je kunt wat mij betreft trouwens die 16v naar de sloper brengen, ik ben toch bij 8 klepjes gebleven. Misschien dat ik daar nog wat over uitweid op een ander gedeelte van het forum, maar de turbobrickers zullen het al gezien hebben

Geen probleem, ik sloop er voor mijn eigen 16V nog wat onderdeeltjes van af en dan gaat ie naar de slopert.
Ben trouwens wel benieuwd naar je 'project'Ik ben geen turbobricker dus hoop dat je ook een topicje hier gaat openen !

Groeten,Gerben
EDIT: Ik herinner me ineens weer iets van Rotterdam. ( )Zal er ff over nadenken, is namelijk best wel een endje scheuren voor 10 litertjes olie, mischien dat ik dan gelijk een stuk meer haal...

- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Ik werk in Rotterdam en zou prima in Bleiswijk langs kunnen komen voor olie verversen.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zeg maar wanneer je langs wilt komen, en of je zelf een oliefilter meeneemt of ik het even moet bestellen.