'Groupbuy' Shell Motor olie. //update

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 17:10 #1082820 door V700 register
'Groupbuy' Shell Motor olie. //update is gemaakt door V700 register
Ik weet niet zo goed waar ik dit precies moet plaatsen, maar ik denk dat dit de juiste plek is.(aan de moderators; als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag !)
Het geval is zo, ik heb een mooie deal kunnen maken op Shell motor olie.Omdat ik het in bulk verpakking koop kan ik het ook aan anderen goedkoop aanbieden.Normale verkoop is per 25 Liter jerrycan.Maar als je zelf lege 5 liter jerrycans meeneemt is een kleinere afname ook mogelijk.Ook is het mogelijk grote hoeveelheden af te nemen, allemaal geen probleem. (voor de jongens hier die ook sleutelen voor anderen ;) )Omdat het om olie in bulk gaat zit het niet in een shell kannetje, maar dat merk je aan de prijs.Als er interesse is kan er ook een soort van Olie ververs dag georganiseerd worden.Dat mensen langs komen met hun auto, en terplekke de olie ververst word. (je kan zelf een oliefilter meenemen, of er 1 bij mij kopen).Als ik de olie ververs zal ik ook de afgwerkte olie afvoeren. (nee je kan niet je afgewerkte olie bij mij komen inleveren ;) )
De prijzen;Shell Helix 5w40 (half syntheet) 3,50 euro per liter.Shell Helix 10w40 (half syntheet) 3,50 euro per liter.Shell Ultra Helix 5w30 (volsyntheet) 4 euro per liter.Bij afname groter dan 100liter word de olie 0,50 per liter goedkoper. Mocht er dus een dagje georganiseerd gaan worden, en er word die dag meer als 100 liter verkocht, word de olie 0,50 ct per liter voordeliger.
Ben benieuwd of er hier interesse is.Owja.. niet alleen volvo rijders zijn welkom dus zegt het voort ;)

//update 22-09-2010
Ik heb wat vragen gehad over waar de olie af te halen is; de olie is af te halen in Bleiswijk en op afspraak in Woudenberg.Mocht dat ook niet uitkomen, kan de olie ook voor een kleine vergoeding langs gebracht worden. (of tegemoed komen rijden).Olie versturen kan wel, maar hou er rekening mee dat het erg prijzig zal zijn.
Daarbij liever niet pb's sturen, maar hier in het topic reageren zodat het voor mij wat makkelijker bij te houden is.
Tot nu toe;Gerrieberrie     10L     10w40Wart                ??       ??MichaelOud     5L      5w40 +verversen  (ter verduidelijking; er gaat geen 5L olie in de motor, restant word meegegeven, zodat er wat bijgevuld kan worden indien nodig)Hdalhuisen      ??       10w40Thijs               ??        ??Jan v Vliet       50L      ??Paul K            20L      5w40

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 17:18 #1287843 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Interesse
Interesse!Ik heb zowiezo wel interesse bij 10 litertjes 10w40.
Leuk idee.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 18:10 #1287852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic yep
Leuk idee. Zeker interesse.
Groet,
Wart
Noot: denk je nog aan een reactie op mijn PB. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 19:08 #1287861 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja...
Jelmar, hoe lang ken je me nu?
Ik heb nog steeds 1 ding niet van mn to-do list geschrapt. Je begrijpt: ik moet nog een keer olie wisselen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 19:23 #1287869 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @gerben; geen probleem,
@gerben; geen probleem, opsturen word wat lastig (maar niet onmogelijk) dus je komt het ook halen ?je kunt wat mij betreft trouwens die 16v naar de sloper brengen, ik ben toch bij 8 klepjes gebleven. Misschien dat ik daar nog wat over uitweid op een ander gedeelte van het forum, maar de turbobrickers zullen het al gezien hebben ;)@wart; laat maar weten welke olie je wilt, en hoeveel ;)en ik was het bijna vergeten, maar wat in het vat zit verzuurd niet, ik kom daar dus op terug
@mikey; ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.je bent altijd welkom om eens de nieuwe werkplaats te komen bekijken icm de olie wisselarij

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 20:16 #1287883 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Internationaal
Waar is de internationale ophaal dag gepland?
Of zou het mee genomen kunnen worden naar de VKB
Slurpje is toe aan lekkere 10W40

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 20:24 #1287885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jazeker...
...ook hier interesse. Er zit nu Kroon olie in maar dat is volgens mij nagenoeg Shell olie als ik me niet vergis. En die prijzen zijn best laag voor olie is het niet?

groet, Thijs

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 20:27 #1287886 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ben benieuwd

Jelmar86 schreef : @gerben; geen probleem, opsturen word wat lastig (maar niet onmogelijk) dus je komt het ook halen ?je kunt wat mij betreft trouwens die 16v naar de sloper brengen, ik ben toch bij 8 klepjes gebleven. Misschien dat ik daar nog wat over uitweid op een ander gedeelte van het forum, maar de turbobrickers zullen het al gezien hebben ;)

<div class="content">Afhankelijk natuurlijk van waar, ja kom ik op het ophalen.Als het Limburg of Brabant wordt ben ik natuurlijk goedkoper het hier in Friesland lekker bij de AMH te gaan halen. :)
Geen probleem, ik sloop er voor mijn eigen 16V nog wat onderdeeltjes van af en dan gaat ie naar de slopert.
Ben trouwens wel benieuwd naar je 'project'Ik ben geen turbobricker dus hoop dat je ook een topicje hier gaat openen ! :)
Groeten,Gerben
EDIT: Ik herinner me ineens weer iets van Rotterdam. ( )Zal er ff over nadenken, is namelijk best wel een endje scheuren voor 10 litertjes olie, mischien dat ik dan gelijk een stuk meer haal...:)</div>

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2010 12:21 #1287950 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Saab
Ik heb een Saab 900ng Cabrio waar wel wat nieuwe olie + oliefilter in moet.
Ik werk in Rotterdam en zou prima in Bleiswijk langs kunnen komen voor olie verversen.
Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2010 12:34 #1287953 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Piet, Zeg maar wanneer
Hallo Piet,
Zeg maar wanneer je langs wilt komen, en of je zelf een oliefilter meeneemt of ik het even moet bestellen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC