kinderzitje nummer twee.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 20:58 #1237011 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wit

Baseman schreef :

rudiger schreef : ....zal de drang om een estate erbij te kopen wel wat groter worden....

Mijn broer wil er een kopen, voor de vakantie, die hem dus in oktober weer gaat verkopen.Een witte 940. Interesse?

Wit is goed, 940 moet eigenlijk 740 zijn...en ik blijf net zolang zoeken tot aan al mijn wensen is voldaan: wit schuifdak automaat oude neus..gelukkig is het u9 verhaal van de baan dus het maag ook een k6 zijn... :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 21:22 #1237014 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer dan.

rudiger schreef : Wit is goed, 940 moet eigenlijk 740 zijn...en ik blijf net zolang zoeken tot aan al mijn wensen is voldaan: wit schuifdak automaat oude neus..gelukkig is het u9 verhaal van de baan dus het maag ook een k6 zijn... :-)

Jammer dan, want er zit geen schuifdak in.
940 Estate, wit, automaat, honderekje, strak in de lak, U9, LPG onderbouw. 
Dusss........ 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 23:28 #1237028 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet die uit breda he?
niet die uit breda he?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 23:28 #1237029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet goed
die is niet zo super

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2009 01:42 #1237033 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen IsoFix

Baseman schreef : Mogelijk wel voor de 850/V70, de lengte zou zomaar goed kunnen zijn voor 'onze' achterbanken, maar de vraag is dan, of je ze wel kan bevestigen.Ik moet ze niet, want dan kan de bank niet meet plat volgens mij.
Mijn kind zit achteruit, met ruim 2 jaar, veiligste manier. Bevestiging is probleemloos.

Wij gebruiken de Maxicosi zeer incidenteel, niet voor ons eigen kind maar voor ons kleinkind.
Ik moet zeggen dat in de V70 het probleemloos gaat, voorin of achterin maakt niet uit,
in de 940 is het allemaal wat lastiger, de gordels zijn net iets korter. Achterin past het allemaal maar net en als je de Maxicosi voorin wilt zetten mag de stoel ook niet te ver naar voren staan.
Maar goed, het is ook maar incidenteel, meestal gaan we naar de kleine toe in plaats van dat zoonlief, schoondochter en kleinzoon met de trein naar ons toe komen. Maar zelfs het stukje van het station naar huis moet het wel goed en veilig zijn. En voor over een tijdje, als hij kan zitten, is er al een origineel Volvo kinderstoeltje onderweg.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC