bekerhouders
- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha! Ik doe het precies hetzelfde. Als de beker of het blikje leeg is, zet ik 'm weer naar achteren.mderijke schreef : Ik vind hem inderdaad prima werken.
Je moet je realiseren dat deze middenarmsteun bekerhouder is bedacht voor de Volvo 760 automaat, dan werkt het prima.
Ook de eerste serie 960 automaat werkt prima (960 M II heft een andere middenarmsteun)
Ik heb er een aantal gehad, allen op schakel wagens.
Met de M47 werkt het iets lastiger, met een M90 werkt het beter. Vraag me niet waarom.
Ik gebruik de bekerhouder hoofdzakelijk als ik alleen rij. Ik zet de koffie dan in het achterste deel, dan heb je geen last met schakelen, zodra ik de rijksweg opdraai (na een minuutje of 10) zet ik de koffie naar de voorkant. Door de thermosmok is de koffie dan ook net op drink temperatuur. Geen probleem verder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus, hij is binnen.Voelt wel okee, ik had het gammeler verwacht zeg maar. Meestal komt dit spul van waaiboom-plastic uit China, maar deze geeft toch een vrij stevige indruk, voor wat ie gekost heeft.Baseman schreef : Zolang niemand hem besteld, weten we het nooit, dus heb ik het maar gedaan en ligt ie dinsdag op de deurmat.
Ik heb mijn middenconsole nog ergens in de schuur liggen, moet ik even opzoeken en zien of ik het passen krijg, van plug-and-play was natuurlijk te mooi om waar te zijn. Misschien heeft Chilm een vakje waar ie in past, die staat over een half uurtje voor de deur, pas ik hem daar even.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijken jullie meteen of je met de bekerhouders uitgetrokken zegmaar, en gevuld met een blikje of beker, nog naar 1 en 3 kunt schakelen (in geval van een M90 ook naar 5)?Baseman schreef :
Dus, hij is binnen.Voelt wel okee, ik had het gammeler verwacht zeg maar. Meestal komt dit spul van waaiboom-plastic uit China, maar deze geeft toch een vrij stevige indruk, voor wat ie gekost heeft.Baseman schreef : Zolang niemand hem besteld, weten we het nooit, dus heb ik het maar gedaan en ligt ie dinsdag op de deurmat.
Ik heb mijn middenconsole nog ergens in de schuur liggen, moet ik even opzoeken en zien of ik het passen krijg, van plug-and-play was natuurlijk te mooi om waar te zijn. Misschien heeft Chilm een vakje waar ie in past, die staat over een half uurtje voor de deur, pas ik hem daar even.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kunnen jullie ook eens kijken of:Michael Oud schreef :
Kijken jullie meteen of je met de bekerhouders uitgetrokken zegmaar, en gevuld met een blikje of beker, nog naar 1 en 3 kunt schakelen (in geval van een M90 ook naar 5)?Baseman schreef : Misschien heeft Chilm een vakje waar ie in past, die staat over een half uurtje voor de deur, pas ik hem daar even.
- ie past gemaakt zou kunnen worden voor de plek waar nu de asbak zit?
- ie niet te schuin komt te zitten
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat zijn we dus vergeten Bas, jammer want het zag er wel goed en netjes uit. En i.d.d. nog een mooi aflegvak er in voor b.v. je iPod of anderzins.Baseman schreef : Misschien heeft Chilm een vakje waar ie in past, die staat over een half uurtje voor de deur, pas ik hem daar even.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet helemaal.Kijk, na het verwijderen van je radio, zie ik al dat die houder met bekerhouders niet lekker blijft ziten, dus dan heeft proberen niet veel zin.In een 780/760/960 zal ie prima passen, maar in een 740/940 blijft ie gewoon niet zweven, volgens mij.Chilm schreef : dat zijn we dus vergeten
Morgen staat hier een 960 voor de deur, zal ik vragen of ik het even mag passen.
- V700 register
- Nieuw lid
-