bekerhouders

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 22:41 #1236961 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Past of past niet
Hallo Volvisti
Misschien is het handig om eerst te kijken of het ding wel past. En of het na inbouw te gebruiken is (niet te scheef staat).
groetjes
Mathy (die zich afvraagt of die dingen niet zonder of met andere opdruk te krijgen zijn.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 00:14 #1236966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Humpf.

Mathy schreef : Misschien is het handig om eerst te kijken of het ding wel past. En of het na inbouw te gebruiken is (niet te scheef staat).

Zolang niemand hem besteld, weten we het nooit, dus heb ik het maar gedaan en ligt ie dinsdag op de deurmat.Ik laat weten hoe het staat, hoe hij is en of het past.
Nu alleen nog mijn DIN-pocket opsnorren, want die heb ik dus zelf niet..... ligt ergens in de schuur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 07:54 #1236969 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok top
nu moet ik alleen nog een oplossing verzinnen voor de oeding, hebben ze die dingen ook met een 12v aansluiting?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 08:30 #1236971 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?

r.degoederen schreef : nu moet ik alleen nog een oplossing verzinnen voor de voeding

Huh? Hoezo? Om je iPod in het laatje te leggen, bedoel je?Zul je zelf even een gaatje moeten boren in de achterkant, tenzij dat er al in zit.
[edit] Oh, ik zag het al, over die TomTom.[end edit]
Ja, dat is een aardige, misschien langs de zijkant?Als je nog een onbezette schakelaar positie hebt, kun je daar door het plaatje heen, een voeding steken, is dat niks?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 09:43 #1236974 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bespaar
Ik ben het geheel met Frank (met het telefoonnummer) eens. Een bekerhouder van Volvo is niets meer en minder dan een prul. Slecht gemaakt cq. kwetsbaar want heel vaak kapot, niet over nagedacht en als je een beetje rijdt met de auto kun je de koffie uit je schoot opslurpen met een rietje.
Groet,
Wart

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 09:49 #1236976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meteen gieten

wart schreef : als je een beetje rijdt met de auto kun je de koffie uit je schoot opslurpen met een rietje.

Kun je het beter gelijk in je schoot gieten. Scheelt je weer 100 euro voor de originele bekerhouder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 10:11 #1236977 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoel
Daar kan de stoelverwarming in mijn 960 vast niet tegenop!
Veel geld trouwens, vind je niet? Honderd euro voor een stuk plastic dat niet werkt.
Groet,
Wart

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 22:16 #1237135 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vier stuks
voordeel van de originele volvo armsteunbekerhouders is dat de achterpassagiers ook hun drankjes kwijt kunnen. Wel jammer als je dan even een dropje uit het opbergvak wilt halen waardoor de drankjes van de passagiers sneller op zijn dan wenselijk. tevens is schakelen onmogelijk met een kop danmpende koffie in de houder.
verder fijn ding qua steun en afmeting, zal persoonlijk zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 22:47 #1237136 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic och och och

wart schreef : Ik ben het geheel met Frank (met het telefoonnummer) eens. Een bekerhouder van Volvo is niets meer en minder dan een prul. Slecht gemaakt cq. kwetsbaar want heel vaak kapot, niet over nagedacht en als je een beetje rijdt met de auto kun je de koffie uit je schoot opslurpen met een rietje.
Groet,
Wart

Ik vind dat je nog behoorlijk kunt rijden hoor, met de volvo bekerhouders. Ik heb ze slechter meegemaakt. Hell, ze zijn meestal slechter. Ze zijn natuurlijk niet gemaakt om met een colatje of een koffie er in even lekker een b-weg te verkennen. Maar snelweg en stad (mits zonder drempels) gaat bij mij prima.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 22:48 #1237137 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Werkt prima
Ik vind hem inderdaad prima werken.

Je moet je realiseren dat deze middenarmsteun bekerhouder is bedacht voor de Volvo 760 automaat, dan werkt het prima.
Ook de eerste serie 960 automaat werkt prima (960 M II heft een andere middenarmsteun)
Ik heb er een aantal gehad, allen op schakel wagens.
Met de M47 werkt het iets lastiger, met een M90 werkt het beter. Vraag me niet waarom.

Ik gebruik de bekerhouder hoofdzakelijk als ik alleen rij. Ik zet de koffie dan in het achterste deel, dan heb je geen last met schakelen, zodra ik de rijksweg opdraai (na een minuutje of 10) zet ik de koffie naar de voorkant. Door de thermosmok is de koffie dan ook net op drink temperatuur.  Geen probleem verder.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC