voorstoelen zijn op

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 00:38 #1219626 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic GB
In de rechtse stuur-wiel landen zijn de linker stoelen beter van kwaliteit op de sloop, kwam zo bij me op.....
Doorgaans zijn de vrouwen daar ook zwaarder, bedenk ik me nu, maar nou stop ik...........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 19:09 #1219669 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic zitting vervangen
Wanneer je dit toch van plan bent, ik denk dat het een rotklus is, kun je een rechter stoelkussen nemen uit een links gereden auto. De kussens zijn mijns inziens symetrisch. Het frame van de stoel is nl links en rechts uitwisselbaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 19:46 #1219671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wytze.

struis schreef : In de rechtse stuur-wiel landen zijn de linker stoelen beter van kwaliteit op de sloop, kwam zo bij me op.....

Dus, <a href="/v700ledenlijst/toonlid/67?q=user/833">Wytze</a> maar eens bellen?Hij adverteerde kort geleden hier en op MP met een nagenoeg compleet stoffen interieur, ik weet helaas niet meer voor welk type.Kostte bijna niks en als ik het goed inschat, zou het wel eens een interieur uit een engelse sloper kunnen zijn.
Met een beetje mazzel......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 20:32 #1219676 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stof
Dat was volgens mij een stoffen interieur zoals in de laatste 940's is geleverd, dus met hoge achterbank. Bestuurdersstoel was niet meer compleet, dus voornamelijk 1 stoel + acterbank. Vraagprijs ongeveer 40 euro dacht ik, maar volgens mij heeft Wytze hetzelfde truukje uitgehaald.Als je de zitting hoes voor de passagiersstoel niet gebruikt heb ik misschien wel interesse.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 20:42 #1219679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wisselen rechts en links
Heren,
Inderdaad: stoelvulling nieuw is 220,- euro... En dan moet je het er zelf in zetten.
Wat handiger is: voor weinig geld een rechterstoel op de kop tikken en de zitting overzetten naar de linkerstoel. Is gewoon uitwisselbaar en binnen een uurtje gedaan. De ervaring leert dat de meeste auto's minder passagiers op de rechterstoel hebben gehad. Logisch ook, want de auto moet altijd worden bestuurd op de linkerstoel, ten slotte...
Groet, Lieme Huib

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2008 23:48 #1219712 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Te veel betaald!
Hallo Lieme Huib

LHOsinga schreef : Inderdaad: stoelvulling nieuw is 220,- euro... En dan moet je het er zelf in zetten.

Als je niet de vulling van rugleuning en zitting samen bedoelt, wordt het tijd om een hartig woordje met je magazijnman te gaan praten. Want ik heb voor het schuimrubber voor de zitting net iets meer dan 120 euro betaald.  Bij de dealer.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC