Hoe vervang ik het lampje in de middenarmsteun?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2008 20:29 #1209751 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee hoor.

Michael Oud schreef : Zeg, maar Bas, heb je dan ook niet overdreven veel licht richting achterpassagiers?

Nee hoor. Ik heb er een LED ingezet, die 15 graden uitstraalt naar voren toe en de LED heb ik op het ruitje gericht. Omdat het spul niet warm wordt, hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Desalniettemin is het een LED met een vermogen van 7000mcd, eigenlijk is dat geen vermogensuitdrukking, maar een uitdrukking voor de hoeveelheid lichtopbrengst.
In dat asbakhouderdingie zit een plastic tussenschotje.Daar heb ik twee gaatjes in geboord van 5 mm en er een 30mcd blauwe LED in gezet, tweemaal. Dat schijnt mooi door het ruitje op de greep van de asbak. De witte LED zie je achter niets van.
Ik heb er ergens een foto van.......ik zal eens zoeken.
<a href="/node/4134" target="_blank">Hier staat nog een topic</a>, over gekleurde lampjes, daar staan de hioerboven aangehaalde gegevens ook in.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2008 21:38 #1209758 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handig!
Klinkt goed! En ik maar al blij zijn dat ik er eindelijk een lampje in heb! Ach, ik houd wel van groen, en ik zie prima in 't donker (zie dit als excuus om er niet aan te beginnen, want hebben wil ik t stiekem wel ;))

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2008 22:00 #1210241 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukt
Allen hartelijk dank voor het goede advies
mvg
Marcel 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC