Maten bagageruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
<div></div><div>Tja, dan moet je weer op zoek naar een goede blokjesgril. Vind ik persoonlijk toch wel veel mooier, maar of het veel lucht scheelt weet ik niet.</div>JB21 schreef : <div>(Raar die gril trouwens)</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ziet er zo best bijzonder uit. Als alles werkt en de historie is bijgwerkt tot recent kan je ook overwegen om geen garantie te nemen en meer korting te vragen. Vraag anders ook of de vorige eigenaar mag bellen. De Volvo staat er sinds 29 nov. en zal er denk ik niet lang staan.....
Veel succes met je beslissing!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je garantie kunt krijgen, zou ik die niet inruilen voor korting. Er hoeft niet veel te gebeuren, of dat bedrag dat je minder hoeft te betalen, geef je uit aan onderdelen en arbeidsuren.Paul schreef : Als alles werkt en de historie is bijgewerkt tot recent kan je ook overwegen om geen garantie te nemen en meer korting te vragen.
Je hoeft trouwens niet veel te doen, om bij je de BOVAG aan te kunnen sluiten. Aan die eisen kan bijna ieder autobedrijf voldoen. Dus als ze géén BOVAG garantie geeft, terwijl je die kunt krijgen vanaf een aanschafprijs (van de auto) van (ik dacht) 4750 euro, dan is de vraag wat die garantie waard is.