Maten bagageruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 09:52 #1150679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Limited
Hoi Paul, dank je voor je tip. Ik ben in principe op zoek naar een goede 940 en niet perse naar een limited edition, hoewel ik dit wel de mooiste uitvoering vind, maar eigenlijk wil ik maximaal rond de €5000,- uitgeven en dat is voor die uitvoering lastig denk ik. Dit was echt een uitzondering volgens mij. <div></div><div>Het viel me trouwens wel op dat het kentekengewicht van de auto waar ik naar ben wezen kijken 1412kg is en dat een echte limited edition 1466kg zou moeten wegen, heeft iemand hier een verklaring voor?</div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 10:17 #1150680 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Fout opgezocht in de catalogus
Is dat iets wat je zelf hebt gezien in het kenteken of uit de advertentie. In dat laatste geval zou het ook wel eens een foutje van de verkopende partij kunnen zijn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 10:27 #1150683 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het kenteken is:
Het kenteken is: SL-FZ-78<div>Als je dat invoert op de site van de RDW:</div><div> www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Dan zie je bij kentkengewicht 1412kg staan. 

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 12:01 #1150688 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic misverstandje van autoweek
Op autoweek staat voor mijn auto ook 1466 kg, maar hij is volgens de rdw ook 1412 kg, dus blijkbaar zit daarin een verschil; conclusie de limited edition weegt netzoveel als een &#39;gewone&#39; 940!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 14:21 #1150698 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar bijvoorbeeld
Maar bijvoorbeeld <a href=" autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=1149...itelabel=autobedrijf ">deze is wel 1466kg op de site van de RDW en die ex-940 van Paul ook.
(Raar die gril trouwens)

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2006 15:39 #1150705 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic geen blokjes

JB21 schreef : <div>(Raar die gril trouwens)</div>

<div></div><div>Tja, dan moet je weer op zoek naar een goede blokjesgril. Vind ik persoonlijk toch wel veel mooier, maar of het veel lucht scheelt weet ik niet.</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2006 11:51 #1151434 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GLE met LPT?
Ik kwam nu deze tegen:<div></div><div><a href=" zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?model...p;id=200650265525854 " target="_blank">een link naar een volvo
In de advertentie zeggen ze dat het een GLE is, maar die werden volgens autoweek maar tot '94 gemaakt. Op het kenteken staat 99kw wat zou duiden op een LPT, toch? Het enige wat mij opvalt aan de velgen en de knipperlichten en grille dat hij toch meer de uiterlijke kenmerken heeft van een oudere versie. Is dit een overgangsmodel met wel de LPT maar nog de uiterlijke kenmerken van het oudere model?
Verder ziet de auto er goed uit met 159 000km (NAP). Volgens de verkoper werkt alles en zit er 3 maanden garantie op (geen Bovag). Ik zit er aan te denken om naar den haag te rijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2006 20:24 #1151547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben vandaag gaan kijken
Ik ben vandaag gaan kijken naar de zwarte 940 en heb een proefrit gemaakt. De auto ziet er zeer goed uit en alles lijkt te werken, ook het alarm heb ik al ondervonden. <div>Ik was dus zeer tevreden, wel staat die bij een autobedrijf waar ze zelf geen verstand van de auto hebben, dat voelt toch wat raar. Alle documentatie is aanwezig en de accu en het filter zijn gewoon volvo. Distributieriem is vervangen bij 139 000km. Ik ga morgen ochtend even bellen met de Volvo dealer waar die in onderhoud is geweest. Ik zit nog te twijfelen of ik hem ANWB laat keuren, komt voor mijn rekening. De auto krijgt overigens een nieuwe APK die gedaan wordt bij het ANWB station. De banden zijn wel minimaal, maar er komen alleen nieuwe onder als de auto op de banden afgekeurd wordt. </div><div></div><div>De prijs die nu staat is, inclusief inruil van mijn 340 en APK, €5700,-, mag nog wel ietsje lager.</div><div>Mijn twijfelpunten zijn: Garantie(geen Bovag), banden, toch wel de kleur van het interieur(is erg zwart), maar aan de andere kant lijkt het een zeer nette auto en hij rijdt en remt gewoon goed. Maar even een nachtje goed slapen en tips zijn welkom. Ik moet voor 12uur morgen beslissen.</div><div></div><div>De auto is trouwens te vinden bij www.auto-ypenburg.nl , de link van hierboven werkt niet meer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2006 20:53 #1151551 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet slecht!
Voor die prijs? Met die km stand en met volledige historie? Dan is het beslist niet duur. Het model is van de tweede generatie. (na model 1995)
Ziet er zo best bijzonder uit. Als alles werkt en de historie is bijgwerkt tot recent kan je ook overwegen om geen garantie te nemen en meer korting te vragen. Vraag anders ook of de vorige eigenaar mag bellen. De Volvo staat er sinds 29 nov. en zal er denk ik niet lang staan.....
Veel succes met je beslissing!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2006 21:32 #1151557 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Garantie
Hallo Volvisti

Paul schreef : Als alles werkt en de historie is bijgewerkt tot recent kan je ook overwegen om geen garantie te nemen en meer korting te vragen.

Als je garantie kunt krijgen, zou ik die niet inruilen voor korting. Er hoeft niet veel te gebeuren, of dat bedrag dat je minder hoeft te betalen, geef je uit aan onderdelen en arbeidsuren.
Je hoeft trouwens niet veel te doen, om bij je de BOVAG aan te kunnen sluiten. Aan die eisen kan bijna ieder autobedrijf voldoen. Dus als ze géén BOVAG garantie geeft, terwijl je die kunt krijgen vanaf een aanschafprijs (van de auto) van (ik dacht) 4750 euro, dan is de vraag wat die garantie waard is.

Moderators: Jerry Stam
Gemaakt door Kunena

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac