Maten bagageruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2006 21:20 #1149866 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Royaal!
Past royaal en wel op drie manieren.  Beste met passagiersstoel ver achterover en het kleine bankdeel neer.  Dan kan daar zelfs nog een tweede surfplank bovenop, met nog genoeg uitzicht, ruimte voor een passagier of eventueel zelfs twee van niet al te grote maten, en natuurlijk ook nog een halve inboedel.
Geen foto helaas, was al pikdonker.  Maar die maakt & post Jeroen vast nog wel.
Het enige wat mij verbaast is dat die surfplank ook past in een 340, met klep dicht.
gr Erica

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2006 22:58 #1149967 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een ruimte!
Jeetje, dat een 940 zo groot is van binnen verbaasde me wel. Bedankt Erica dat ik het even in de praktijk kon testen. Met een surfplank over de passagierstoel is er nog steeds heel veel ruimte voorin, behoorlijk verschil met de 340: Het enige minpuntje is dat de hoofdsteun van de passagiersstoel er niet af kan, maar dat had ik al een beetje verwacht.Nu maar rustig op zoek naar een mooie 940.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2006 23:46 #1150125 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoofdleuning

JB21 schreef : Jeetje, dat een 940 zo groot is van binnen verbaasde me wel. Bedankt Erica dat ik het even in de praktijk kon testen. Met een surfplank over de passagierstoel is er nog steeds heel veel ruimte voorin, behoorlijk verschil met de 340: Het enige minpuntje is dat de hoofdsteun van de passagiersstoel er niet af kan, maar dat had ik al een beetje verwacht.Nu maar rustig op zoek naar een mooie 940.

De hoofdsteun kan er wel vanaf heur! Duw achterin, waar je ongeveer de euhm, vervolgen van de zijkante van de hoofdsteun zou verwachten eens in de bekleding, daar vind je twee soort van drukpunten. Druk deze in en je kunt je hoofdsteun verwijderen!
Michael, Volvo 940 Se

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2006 18:09 #1150214 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is goed nieuws. Zouden
Dat is goed nieuws. Zouden die ook in mijn 340 moeten zitten, ik heb het namelijk net even geprobeerd, maar kon ze niet vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2006 15:14 #1150483 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 2.3
Ik ga morgen bij deze auto kijken:http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volvo/62276717-volvo-940-2-3i-estate.htmlNog iemand een gouden tip waar ik op moet letten? KM stand lijkt goed en uitvoering vind ik super. De auto schijnt altijd dealer te onderhouden zijn. Ik wil hem als die bevalt nog wel laten keuren bij de ANWB voor aanschaf.

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2006 16:27 #1150491 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic schadeauto?
Als alles het doet, ook zeker de airco checken, en staat van onderhoud. Als hij dealeronderhouden is moet er een volvo accu inzitten en volvo oliefilter.<div>Check de auto op kleurverschil in het plaatwerk, hij kan schade hebben gehad. Dan kan er vanalles achter zitten. Zeker als de dorpels zijn geraakt, want het SIPS systeem doet maar 1x goed zijn werk. Maar niet te negatief, misschien is het wel de perfecte auto. Ik vind de prijs redelijk laag voor zo&#39;n auto. Dat is alles, daardoor zou ik extra op mijn hoede zijn. Als alles het doet, en hij heeft geen schade gehad (kloppen en luisteren naar evt. plamuurlagen) dan zou ik hem kopen. Lijkt me een perfecte deal.</div><div></div><div>En als je geen verstand hebt van techniek moet je misschien iemand vragen mee te gaan die dat wel heeft. Of even een aankoopkeuring laten doen. En vantevoren bespreken wie de kosten draagt van de keuring. Als de auto volgens de verkoper goed is kun je vragen of hij de kosten voor eventuele reparaties op zich neemt, of het bedrag van de keuring als hij daarvan de kosten te hoog vind. Dan ben je zelf geen geld kwijt voor niks. En je weet gelijk hoe hij over zijn auto denkt.</div><div></div><div>Ter vergelijk, ik heb voor mijn auto 7250 betaald, maar dan met 6 maanden garantie, daarvan heb ik de airco laten repareren en een nieuwe radiator, volgens mij bij elkaar inmiddels zo&#39;n 1500 euro, en nog een paar dagen gratis in een gloednieuwe V50 gereden (vond ik niks overigens).</div><div></div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2006 18:56 #1150502 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zijn handige tips
Goede tip om even het merkje op het oliefilter en accu te checken, daar was ik zelf niet opgekomen. Ik heb zelf wel wat verstand van techniek, heb het onderhoud van mijn 340 zoveel mogelijk zelf gedaan of erbij gestaan toen het gebeurde, maar zo&#39;n 940 is toch een andere auto. Ook al die opties als airco etc. zijn nieuw voor mij. Ik neem iig een nuchtere leek mee, vier ogen zien immers meer dan twee.<div></div><div>Hoe check ik trouwens de werking van de airco, gewoon de airco heel laag zetten en voelen of er abnormaal koude lucht uit komt?</div><div></div><div>Op schade controleren lijkt me lastig, ik ga het iig proberen, de man bood wel zelf aan om te regelen dat de auto goed in het licht komt te staan, ik ga namelijk &#39;s avonds kijken. Verder heb ik met de verkoper afgesproken dat als de auto mij bevalt ik hem laat keuren bij een ANWB keurstation, dat vond hij best. Over de kosten hebbben we nog niets afgesproken, ik begrijp dus dat die best door de verkoper betaald kunnen worden?</div><div></div><div>Tot slot vroeg ik me af of het om een LPT gaat, hoe kan ik daar achter komen en zijn er dan nog extra zaken waar ik op moet letten als het om een turbo gaat?</div><div></div><div>Tot nu toe alvast bedankt voor de tips.</div><div></div><div></div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2006 21:00 #1150512 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Turbeau
De motor is makkelijk te herkennen.
Als er een sticker op zit met FK dan is het een LPT. en dus 135 PK
 ik gok dat het er zo een is .
en de verkoper zal wel een klein krabbelaartje zijn. Die vraagt geen dealer prijzen..
Prijs lijkt me wel ok verder , de auto ook zo op het oog, maar dat zegt helemaal niks.
156.000 is niet veel, maar kijk naar de pook en het stuur en de pedaalrubbers.

Succes! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2006 21:08 #1150630 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het leek allemaal perfect,
Het leek allemaal perfect, alles werkte, alle boekjes waren aanwezig, de auto reed super en de verkoopprijs was €4500,-. Ik was verkocht en zou vandaag laten weten of ik hem wilde laten keuren. Toen ik na veel pogingen de verkoper eindelijk sprak bleek de auto vandaag aan iemand anders verkocht te zijn. Snik.<div></div><div>Nu maar hard op zoek naar een vergelijkbaar exemplaar, zal nog wel lastig worden denk ik.</div><div></div><div>Groeten,</div><div>Jeroen<div></div><div></div></div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2006 21:25 #1150634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer...

JB21 schreef : Het leek allemaal perfect, alles werkte, alle boekjes waren aanwezig, de auto reed super en de verkoopprijs was €4500,-. Ik was verkocht en zou vandaag laten weten of ik hem wilde laten keuren. Toen ik na veel pogingen de verkoper eindelijk sprak bleek de auto vandaag aan iemand anders verkocht te zijn. Snik. <div></div><div>Nu maar hard op zoek naar een vergelijkbaar exemplaar, zal nog wel lastig worden denk ik.</div><div></div><div>Groeten,</div><div>Jeroen <div></div><div></div></div>

Dat is jammer, want het was een limited edition uitvoering! En voor die prijs, poeh....dat was echt een koopje geweest. Normaal liggen deze prijzen met die km standen een stuk hoger.
Zoek je een vergelijkbare? Misschien staat die van mij nog bij Carlo te koop!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC