Maten bagageruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen foto helaas, was al pikdonker. Maar die maakt & post Jeroen vast nog wel.
Het enige wat mij verbaast is dat die surfplank ook past in een 340, met klep dicht.
gr Erica
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De hoofdsteun kan er wel vanaf heur! Duw achterin, waar je ongeveer de euhm, vervolgen van de zijkante van de hoofdsteun zou verwachten eens in de bekleding, daar vind je twee soort van drukpunten. Druk deze in en je kunt je hoofdsteun verwijderen!JB21 schreef : Jeetje, dat een 940 zo groot is van binnen verbaasde me wel. Bedankt Erica dat ik het even in de praktijk kon testen. Met een surfplank over de passagierstoel is er nog steeds heel veel ruimte voorin, behoorlijk verschil met de 340: Het enige minpuntje is dat de hoofdsteun van de passagiersstoel er niet af kan, maar dat had ik al een beetje verwacht.Nu maar rustig op zoek naar een mooie 940.
Michael, Volvo 940 Se
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als er een sticker op zit met FK dan is het een LPT. en dus 135 PK
ik gok dat het er zo een is .
en de verkoper zal wel een klein krabbelaartje zijn. Die vraagt geen dealer prijzen..
Prijs lijkt me wel ok verder , de auto ook zo op het oog, maar dat zegt helemaal niks.
156.000 is niet veel, maar kijk naar de pook en het stuur en de pedaalrubbers.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is jammer, want het was een limited edition uitvoering! En voor die prijs, poeh....dat was echt een koopje geweest. Normaal liggen deze prijzen met die km standen een stuk hoger.JB21 schreef : Het leek allemaal perfect, alles werkte, alle boekjes waren aanwezig, de auto reed super en de verkoopprijs was €4500,-. Ik was verkocht en zou vandaag laten weten of ik hem wilde laten keuren. Toen ik na veel pogingen de verkoper eindelijk sprak bleek de auto vandaag aan iemand anders verkocht te zijn. Snik. <div></div><div>Nu maar hard op zoek naar een vergelijkbaar exemplaar, zal nog wel lastig worden denk ik.</div><div></div><div>Groeten,</div><div>Jeroen <div></div><div></div></div>
Zoek je een vergelijkbare? Misschien staat die van mij nog bij Carlo te koop!