voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning
groupbuy RVS Veerpootbrug
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2011 00:04 #883989
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Het ziet er ook schofterig gaaf uit Wouter maar ik denk dat ik toch eerst voor 4 nieuwe schokbrekers en een nieuwe koppelingsplaat ga!! Net schoolgeld en jaarkaart ov betaald omdat hij 17 is, niet normaal!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-08-2011 00:19 #883991
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Het ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de foto's!
We hadden eigenlijk even langs mijn auto moeten rijden om te kijken hoe hij over de verdamper gaat. Nu ik hem gezien heb zou hij daar zomaar eens overheen kunnen passen?
We hadden eigenlijk even langs mijn auto moeten rijden om te kijken hoe hij over de verdamper gaat. Nu ik hem gezien heb zou hij daar zomaar eens overheen kunnen passen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2011 00:25 #883993
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
woest Wouter, woest
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2011 01:09 #883996
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Ik heb wel een vraagje, ze zijn nu dus auto-specifiek, stel dat ik er een neem en over 2jaar rij ik m'n auto in de kreukels/roest hij helemaal door of iets dergelijks, in ieder geval auto weg maar brug nog heel. Is het dan eenvoudig pas te maken voor een andere auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-08-2011 09:36 #884000
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
eenvoudig niet, maar is in principe wel mogelijk.
buis moet je dan losslijpen van de flenzen en weer hechten in de auto.
buis moet je dan losslijpen van de flenzen en weer hechten in de auto.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2011 12:21 #884004
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Ik blijf ook geinteresseerd! Op maat is helemaal prima, hoewel ik toch wel een voorstander van slobgaten ben. Dan heb je n?t iets meer kans dat het nog w?l past als je eens uitgebreider laswerk aan je auto wil doen en/of als je een andere auto neemt.
...Maar ??rst moet Erik nog eens wat aan mijn auto gaan lassen... Erik..???
...Maar ??rst moet Erik nog eens wat aan mijn auto gaan lassen... Erik..???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24-08-2011 12:50 #884005
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Het is jammer dat het regelement voor de 360CUP deze dingen niet toelaat. Ik heb min of meer inspraak in het regelement voor 2012 wellicht kan ik iets regelen als het verschil echt zo enorm is
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-08-2011 19:23 #884152
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Misschien is dit een idee..................
Is het een optie om de gaten helemaal niet v??r te boren?
Het voordeel daar van is dat de beugel dan op maat geboord kan worden voor de auto waar die voor bedoeld is.
Ik ben helemaal geen voorstander van slobgaten voor dit soort van onderdelen.Iedere ,zichzelf respecterende, sleutelaar moet toch in staat zijn om 6 gaatjes op maat te boren,toch?
Is het een optie om de gaten helemaal niet v??r te boren?
Het voordeel daar van is dat de beugel dan op maat geboord kan worden voor de auto waar die voor bedoeld is.
Ik ben helemaal geen voorstander van slobgaten voor dit soort van onderdelen.Iedere ,zichzelf respecterende, sleutelaar moet toch in staat zijn om 6 gaatjes op maat te boren,toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-08-2011 19:31 #884153
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Bart, ik waardeer het idee maar ?8,5mm in 5mm dik RVS is behoorlijk pittig als je niet het goede gereedschap hebt.
daarnaast zijn de montageplaten ontworpen om rond de driehoeksvorm van de topmount vastgebout te worden, maw naderhand boren heeft geen voordeel, de ringen kunnen dan zelfs tegen het rubber aan gaan zitten of het versterkte plaatwerk rond de topmount bevestiging vervormen.
ik laat voor het productiemodel trouwens wel de slobgaten vervallen, worden weer rond omdat ik ook wel de mening deel dat je liever iets maakt dat erg goed passend is als compromissen tav stevigheid en werking moet maken om het makkelijker passend te krijgen.
ter plaatse hechten zie ik tot nog toe als de beste oplossing, dan zit de brug op maat en perfect. enige nadeel is dat hij mogelijk niet direct op een andere 300 past; maar dat is niets dat een slijptol + TIG apparaat niet op kunnen lossen.
daarnaast zijn de montageplaten ontworpen om rond de driehoeksvorm van de topmount vastgebout te worden, maw naderhand boren heeft geen voordeel, de ringen kunnen dan zelfs tegen het rubber aan gaan zitten of het versterkte plaatwerk rond de topmount bevestiging vervormen.
ik laat voor het productiemodel trouwens wel de slobgaten vervallen, worden weer rond omdat ik ook wel de mening deel dat je liever iets maakt dat erg goed passend is als compromissen tav stevigheid en werking moet maken om het makkelijker passend te krijgen.
ter plaatse hechten zie ik tot nog toe als de beste oplossing, dan zit de brug op maat en perfect. enige nadeel is dat hij mogelijk niet direct op een andere 300 past; maar dat is niets dat een slijptol + TIG apparaat niet op kunnen lossen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-08-2011 19:57 #884156
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy RVS Veerpootbrug
Dat klopt ook wel weer.Dan zal het wel filerijden worden in Benschop tegen de tyd dat ze gemonteerd kunnen worden hahaha.
Begrijp me niet verkeerd he.
Toch wel fijn die" Holl?ndische Grundigkeit ".Maak me sterk dat je bij een BMW of MB uit die bouwjaren zulke problemen niet of nauwlijks hebt.
Begrijp me niet verkeerd he.
Toch wel fijn die" Holl?ndische Grundigkeit ".Maak me sterk dat je bij een BMW of MB uit die bouwjaren zulke problemen niet of nauwlijks hebt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets