voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning
groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-12-2009 19:50 #810399
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
18-12-2009
Spoke to them on monday and the bar for making them fro had arrived with them. They should have now been bent and on there way to the forge for shaping the ends and then onto the machine shop for drilling. They are scedualed to be coated at the start of next week and will then be ready for shipping. I'll call them on monday to make sure things are still on scedual.
dai is even fysiek wat minder aanwezig op v3m, maar volgens de laatste berichten zijn ze bijna klaar en aan verzending toe.:w00t:
als ze hier liggen krijgen de deelnemers per direct bericht:)
Spoke to them on monday and the bar for making them fro had arrived with them. They should have now been bent and on there way to the forge for shaping the ends and then onto the machine shop for drilling. They are scedualed to be coated at the start of next week and will then be ready for shipping. I'll call them on monday to make sure things are still on scedual.
dai is even fysiek wat minder aanwezig op v3m, maar volgens de laatste berichten zijn ze bijna klaar en aan verzending toe.:w00t:
als ze hier liggen krijgen de deelnemers per direct bericht:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-12-2009 23:51 #810467
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Woei, ik was al benieuwd wanneer we iets gingen horen!
Ik heb goede moed dat ik weer wat te klussen heb op de eerstvolgende sleuteldag :worship:
Ik heb goede moed dat ik weer wat te klussen heb op de eerstvolgende sleuteldag :worship:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-01-2010 00:01 #811693
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
nou, denk dat dat nog krap wordt diede maar wie weet.
zojuist weer berichtje van Dai gehad; stangen zijn geboord en moeten bij een andere shop afgewerkt worden en daarna nog gecoat. hij gaat die gasten wat erger achter de broek aan zitten maar die lui zeggen dat het slechte weer daar deel uitmaakt van de vertraging..
anyway; er zit schot in de zaak en dat is wat telt!!
zojuist weer berichtje van Dai gehad; stangen zijn geboord en moeten bij een andere shop afgewerkt worden en daarna nog gecoat. hij gaat die gasten wat erger achter de broek aan zitten maar die lui zeggen dat het slechte weer daar deel uitmaakt van de vertraging..
anyway; er zit schot in de zaak en dat is wat telt!!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-02-2010 14:39 #817585
door V300 register
Hey,
Al wat vooruit gang gehoord?
ben nu toch wel aardig nieuwsgierig!
Al wat vooruit gang gehoord?
ben nu toch wel aardig nieuwsgierig!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-02-2010 19:59 #817645
door V300 register
Hoi Denny,
Heb je al eens eerder iets besteld (zelf of via een inkoopactie) bij Dai?
Dan had je kunnen weten dat het weliswaar knap frustrerend is dat het zo lang duurt, maar niets verontrustends. Die kerel is gewoon erg traag
Heb je al eens eerder iets besteld (zelf of via een inkoopactie) bij Dai?
Dan had je kunnen weten dat het weliswaar knap frustrerend is dat het zo lang duurt, maar niets verontrustends. Die kerel is gewoon erg traag
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-02-2010 20:19 #817653
door Anjo van den Akker
ja ik wou eigenlijk zo ongeveer hetzelfde gaan typen, je weet bij Dai dat je je spullen krijgt en dat het goed spul is. maar wanneer je het krijgt of hoe lang het duurt is altijd maar de vraag.. vind het persoonlijk best jammer, hij verkoopt topspul maar het systeem wat hij heeft is gewoon waardeloos. ?lke keer weer pbtjes typen naar mensen die vragen hoeveel een ditje of datje kost. een postorder website zou veel beter zijn voor em (daar is hij wel mee bezig overigens)
anyway; ik ga hem even pb?n zo.
anyway; ik ga hem even pb?n zo.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-02-2010 17:19 #817787
door Anjo van den Akker
Hi Anjo,
just a quick one. Called today and teh arb's are being powder coated but they have done them all
*knip*
Regards
Dai
hmm, het ziet er naar uit dat die van mij op dit moment voor vertraging zorgt:crazy1: ik heb namelijk expliciet gevraagd om die voor mij niet te coaten omdat ik er een speciaal kleurtje op wil; er wordt door de coater aangeboden om die ene overnieuw te doen in de kleur die ik wil maar ik ben een beetje bang voor continentaal kleurverschil. ik laat hem dus enkel stralen (als ik in nl poedercoating weg wil laten stralen kost me dat veel meer omdat het best lastig is om te verwijderen) daarna komt het als het goed is zsm deze kant op!
goed nieuws dus:w00t:
just a quick one. Called today and teh arb's are being powder coated but they have done them all
*knip*
Regards
Dai
hmm, het ziet er naar uit dat die van mij op dit moment voor vertraging zorgt:crazy1: ik heb namelijk expliciet gevraagd om die voor mij niet te coaten omdat ik er een speciaal kleurtje op wil; er wordt door de coater aangeboden om die ene overnieuw te doen in de kleur die ik wil maar ik ben een beetje bang voor continentaal kleurverschil. ik laat hem dus enkel stralen (als ik in nl poedercoating weg wil laten stralen kost me dat veel meer omdat het best lastig is om te verwijderen) daarna komt het als het goed is zsm deze kant op!
goed nieuws dus:w00t:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-02-2010 18:03 #817797
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Op tijd voor de sleuteldag?
Dai kennende zal dat wel n?t niet op tijd zijn...
Dai kennende zal dat wel n?t niet op tijd zijn...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-02-2010 00:49 #817893
door V300 register
Anders een aparte 'stab-stang sleuteldag'?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-03-2010 19:03 #820896
door Anjo van den Akker
update; stangen zijn klaar en als finish in zwart gepoedercoat.
het pakket is als het goed is gisteren/vandaag naar mijn adres verstuurd:)
het pakket is als het goed is gisteren/vandaag naar mijn adres verstuurd:)
Moderators: Mark Smeets