Body roll
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;79463 schreef : OK dat is heel duidelijk. Dus die whiteline stabilisatorstang is zeker nuttig!
Maar die is alleen voor voren.. lever whiteline ook iets voor de achterkant?
Vraag aan Ruben: zijn die whiteline dingen duur? We krijgen toch wel V3C korting?
Spul komt uit Engeland.
Volgens mij zo'n 140 pond (als ik met niet vergis).
Voor dat geld ga ik zelf wel iets fabriceren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;79467 schreef : Ruben zou toch graag dealer worden.. miss wordt de prijs dan ook iets minder
Wie weet!
Maar aan de andere kant: 't is een Engels product, komen dus weer import-kosten op enz. Daarnaast moet Ruben er zelf ook nog enkele centen aan overhouden (logisch). De prijs zal iets minder worden, tenzij ik Ruben totaal onderschat (en die kans is groot, kwam ik gisteren achter ).
Het nadeel is dat er voor dergelijke onderdelen weinig concurrentie is. Je kunt niet even 1,2,3 zelf een stabistang maken. Materiaalstuctuur speelt een belangrijke rol namelijk
- Mark Smeets
- Moderator
Want als je zelf iets gaat maken, dan kost dat ook veel tijd (en tijd is geld )
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;79471 schreef : Dus zal het (helaas) nooit goedkoop worden, en is het miss toch handig gewoon een getest product te kopen.
Want als je zelf iets gaat maken, dan kost dat ook veel tijd (en tijd is geld )
Inderdaad!
Maar aan de andere kant kun je er wel veel van leren.........en dat is mijn ook veel tijd en geld waard
- V300 register
- Verbannen
Mocht ik in staat zijn een dealership te krijgen zal er zeker een groubuy oid zijn om de prijzen aantrekkelijk te krijgen.
Na de kerstvakantie waarschijnlijk meer nieuws wat betreft dealerships (moet eerst nog naar de KvK)
- V300 register
- Verbannen
Volvo 740TIC;79562 schreef : Whiteline is volgens mij eigenlijk een Australisch bedrijfje.
Mocht ik in staat zijn een dealership te krijgen zal er zeker een groubuy oid zijn om de prijzen aantrekkelijk te krijgen.
Na de kerstvakantie waarschijnlijk meer nieuws wat betreft dealerships (moet eerst nog naar de KvK)
We zien het wel gebeuren op je webside hoop ik? :yesyes:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
dankzij onze onvolprezen EU zal dit enkel de verzendkosten zijn... g??n doaneperikelen iig.