Betrouwbaarheid Volvo 340
- V300 register
- Verbannen
Hoi,helaas heb je het mis ik ben in bezit van een 340 blauw 5 deurs bj 1989 met 86.000 km op de teller waar totaal geen roest op of aan zit en is niet over gespoten.punkazz;123881 schreef : Roestvrije 300's bestaan niet meer (tenzij opgeknapt), ook al wordt dat beweerd in advertenties. Schrik dus niet van een beetje roest her en der, hoort er helaas gewoon bij. Als je op zoek bent naar een goedkoop autootje is het eigenlijk alleen van belang dat de dragende delen roestvrij zijn, bijv. roest langs wielkastranden aan de buitenkant valt daar niet (zo snel) onder. Wel kan ik alvast waarschuwen dat je je juist aan dat soort roest gaat ergeren. Op het eerste gezicht let ik op: roest onder de voorruit (paravan) en bij de buitenspiegels, op de deuren, in de wielkasten (o.a. veerschotels), aan de dorpels en rand/slot achterklep. Voor grondiger onderzoek moet je de onderkant bekijken.
Kan het weten ben zelf spuiter van treinen bij de NS.
Peter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nice! Goed gezocht denk ik, of een toevallige vondst? Ben erg benieuwd.340opperdoes;131769 schreef : Hoi,helaas heb je het mis ik ben in bezit van een 340 blauw 5 deurs bj 1989 met 86.000 km op de teller waar totaal geen roest op of aan zit en is niet over gespoten.
Kan het weten ben zelf spuiter van treinen bij de NS.
Peter.
Mijn opmerking was ook meer gericht op al die Marktplaatsadvertenties waarin wordt beweerd dat ie roestvrij is. Ik neem dat echt niet (meer) serieus. Op dit forum heb ik genoeg teleurstellingen voorbij zien komen. Daarom ben ik - zelfs na je geruststellende woorden - nog sceptisch en nodig je graag uit om het te bewijzen in een showroom-topic
Beetje plagen moet kunnen toch?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik heb pas een 340 DL 1.4 Vario 184-5, uit 1983 van Marktplaats geplukt met 18.890 km op de teller, origineel, is gewoon een nieuwe. Zweette een beetje op carter en kleppendeksel pakking, zijn nu dus vervangen. Reflectoren aangetast door de lampkappen, nieuwe bij de dealer gehaald. Roest heeft ie niet. Standaard fietsbanden en velgen liggen in de garage en een stel 480 velgen met vers rubber zitten er al onder. Nu de naafkappen nog zien te vinden. Verder had ik nog 2 kaartenbakkeb liggen, zwart gespoten en ingebouwd. Dan nog de standaard grote beurt en morgen voor de APK.
Heb nog veel op het korte termijn lijstje staan, radio, navi, schaafwondje lakken, speakers en polijsten (proff.) en dan moet hij er maar een jaartje tegen kunnen. Heb het nu even erg druk maar ga mij nog wel in de showroom voorstellen tzt.:woei:
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
wit is 199 in kleurcoderacousho;134764 schreef : is ie wit?:wtf2:
- V300 register
- Verbannen
aha... :y:elpee;134795 schreef : wit is 199 in kleurcode
is ie 199?
:no: ik denk niet dat het de zelfde is aangezien de eigenaar me niet heeft verteld dat ie verkocht is ... maar ik heb hem al even niet gesproken, dus ...