Inbouwen LPG en goed merk installatie?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
En is het mogelijk om het relais in het zekeringenkastje te plaatsen of is daar te weinig ruimte?
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
@Volvofiel, Die zoekfunctie doet het bij mij niet, maar ik heb wel het forum proberen door te spitten. Misschien een ideetje om Techniek Overige enigzins beter onder te verdelen, want het is lastig zoeken. Bovendien zijn veel topics inmiddels verouderd dat bijlagen en linkjes niet meer werken, en dus foto's niet (meer) zichtbaar.
Ik heb nog wel een paar foto's kunnen vinden en ben wel enigzins een idee aan het vormen wat een goede plek voor de verdamper zou kunnen zijn.
Een plek voor het relais heb ik nog niet kunnen vinden.
Iemand nog suggesties, past dit nog in het zekeringenkastje?
Ik kwam op het forum ook een foto tegen van iemand die zat te prutsen met zijn gasmengstuk in het luchtfilterhuis. Dit leek mij niet zo goede plek.
Kan het gasmengstuk ook tussen de carburateur en het luchtfilterhuis of zijn er ook nog andere (betere) plekken?
- V300 register
- Verbannen
Groeten,
Frits
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
vulvavolvo;212959 schreef : Een plek voor het relais heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand nog suggesties, past dit nog in het zekeringenkastje?
welk relais?
- V300 register
- Verbannen
1-lpg-afsluiter,
2-benzine-afsluiter,
3-en het relais wat op de verdamper zelf zit.
Maar ik bedoelde eigenlijk de grote zekering.
Ik ga kijken of ik die zekering op ??n of andere manier in het zekeringkastje kan krijgen.
De twee relaiss probeer ik zo dicht mogelijk op het schutbord en de verdamper te krijgen.
De derde relais zit zoals gezegd op de verdamper. De verdamper ga ik plaatsen bij de veerpoot.
Ik wil zo min mogelijk gaten boren en ik zag op het forum al een paar mooie oplossingen:
De verdamper kan je bevestigen met 1 van de 3 bouten van de veerpoot.
De benzine- en lpgafsluiter ben ik nog niet helemaal uit hoe ik die kan bevestigen z?nder gaten te boren.
Alle tips zijn welkom!