Voorbereidingen grote reis
- Mark Smeets
- Moderator
deze heeft wel een andere eindoverbrening, want bij 180 zit hij al op 5000 toeren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Waar is het gevoel voor avontuur als je 100% op je wagen kan vertrouwen en alles afgetikt wil hebben. Wie weet krijgen jullie nog wel een lift van een paar leuke Fran?aises als je met panne komt te staan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
95 PK, een stroomlijn van een Mercedes G-klasse en een leeggewicht van 1120 kilo werkt niet echt mee.
Maargoed, ik wilde eigenlijk niet de topsnelheid testen (dan vliegen de moertjes me om de oren, althans zo lijkt het) maar een paar kilometer 160 rijden.
- V300 register
- Verbannen
Ik denk dat mijn 2.3 wel over de 200 gaat. Zeker met het lage gewicht van de andere onderdelen. Maar dat zou ik ooit nog eens moeten proberen over anderhalf jaar ofzo...
- Mark Smeets
- Moderator
als je nu in Limburg woonde, dan konden we het wel testen op weg naar de BBQJos360;108320 schreef : Met 95pk haal je geen 200. Dat haal je met een injectie op de teller maar net, en daar gaat een flinke correctie af.
Rondom Eindhoven ga ik er niet aan beginnen, met al die snelheidscontrolles :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
176 gaat nog net, want ze meten gemiddelde en dat valt dan net onder de 170, is net geen 50 te hard
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;108328 schreef : want ze meten
gemiddeldeook op pieksnelheid endat valt dan net onder de 170, is net geen 50 te harddan kunnen ze je alsnog flink naaien
Iets aangepast :halo: