Ombouw van RHD naar LHD
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Dat lees ik anders niet in de advertentie...Doeke Dobma;77590 schreef : Jack heeft deze auto natuurlijk niet met de bedoeling om om te bouwen naar LHD.
Dat is nogal straf gesteld vind ik... :uh-uhh:Doeke Dobma;77590 schreef : Hoe haal je het in je hoofd om hem om te bouwen?
Zonder vervelend te willen zijn: Dit zijn wel de reacties die ik van jou en Jean-Luc verwacht had. Het is goed dat er puristen zoals jullie zijn, die moeten we ook hebben! :y:
Er zijn genoeg RHD's in Engeland te vinden hoor, zo bijzonder zijn ze niet. Een RHD in Nederland is natuurlijk wel bijzonder, maar als je zo graag een RHD wilt handhaven dan importeer je er nog maar een voor jezelf.
Hier is een LHD gewoon veel handiger.
Een dergelijke harde en luxe uitgevoerde GLT vind je niet zo snel in Nederland... en zeker niet voor die prijs.
Als ik deze auto in mijn bezit zou krijgen krijgt hij het onderhoud, de conserveringsmaatregelen en de verzorging die hij verdient (en meer, want dan krijgt hij zelfs een bodykit), hij wordt er zeker niet slechter op.
Als ik merk dat het RHD rijden me prima bevalt (en als Herma niet gek wordt. ) blijft hij (iig voorlopig) gewoon RHD hoor.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;77528 schreef : nee want je pook blijft in 't midden:D dus rechterhand sturen, linkerhand schakelen ipv andersom als bij een lhd. en ook met je linkerhand schakelen went supersnel,
ga me niet vertellen dat jij als drifter nog nooit bij een nissan skyline of japanse mk4 supra (of een andere rhd jap met rwd:D) achter het stuur gekropen hebt?
De enige driftervaring die ik heb is in 360's of 343............
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;77591 schreef : Dat lees ik anders niet in de advertentie...Dat is nogal straf gesteld vind ik... :uh-uhh:
Zonder vervelend te willen zijn: Dit zijn wel de reacties die ik van jou en Jean-Luc verwacht had. Het is goed dat er puristen zoals jullie zijn, die moeten we ook hebben! :y:
Er zijn genoeg RHD's in Engeland te vinden hoor, zo bijzonder zijn ze niet. Een RHD in Nederland is natuurlijk wel bijzonder, maar als je zo graag een RHD wilt handhaven dan importeer je er nog maar een voor jezelf.
Hier is een LHD gewoon veel handiger.
Een dergelijke harde en luxe uitgevoerde GLT vind je niet zo snel in Nederland... en zeker niet voor die prijs.
Als ik deze auto in mijn bezit zou krijgen krijgt hij het onderhoud, de conserveringsmaatregelen en de verzorging die hij verdient (en meer, want dan krijgt hij zelfs een bodykit), hij wordt er zeker niet slechter op.
Als ik merk dat het RHD rijden me prima bevalt (en als Herma niet gek wordt. ) blijft hij (iig voorlopig) gewoon RHD hoor.
Zoals ik al eerder verkondigd heb, iedereen is liefhebber op zijn eigen manier...!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Doeke Dobma;77590 schreef : Jack heeft deze auto natuurlijk niet met de bedoeling om om te bouwen naar LHD. Zoals eerder gezegd een bijzondere auto, vanwege het type en RHD, dat moet je zo houden. Hoe haal je het in je hoofd om hem om te bouwen? In dat geval, als je geduld hebt komt er vanzelf weer een GLT voorbij. Zou ik echt zonde vinden.
Mee eens!
Zo houden die auto, is uniek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
:nono: In Engeland rijden er zo nog honderden... valt wel mee dus...volvofiel;77629 schreef : is uniek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
D?t had ik zelf ook al beaamd... :yeah:volvofiel;77643 schreef : Uiteraard bedoel ik in Nederland
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Bodejodel;77591 schreef : Zonder vervelend te willen zijn: Dit zijn wel de reacties die ik van jou en Jean-Luc verwacht had.
:bla:
:cry2: