alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)
Groentje vraagt assistentie
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-12-2005 23:10 #638423
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Groentje vraagt assistentie
De mistlampen zijn geen probleem om achteraf te monteren als ze niet op je auto zitten.
Het veercomfort is zeker niet slechter, juist beter.
Iets minder deining en hellen in bochten.
Het scheelt niet veel, maar wel iets.
Die lak is ook nieuw voor mij.
Het veercomfort is zeker niet slechter, juist beter.
Iets minder deining en hellen in bochten.
Het scheelt niet veel, maar wel iets.
Die lak is ook nieuw voor mij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-12-2005 23:24 #638424
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groentje vraagt assistentie
Jeroen,
Beetje bij beetje denk ik dat GL en GLT mij om het even is.
Wat betreft vering.........
Ik heb dagelijks veel met Createur d'Automobiles te maken, en ben dus wel wat deining gewend.
Veel erger dan Scenic Phase I zal het echt niet zijn.
Silvester
Beetje bij beetje denk ik dat GL en GLT mij om het even is.
Wat betreft vering.........
Ik heb dagelijks veel met Createur d'Automobiles te maken, en ben dus wel wat deining gewend.
Veel erger dan Scenic Phase I zal het echt niet zijn.
Silvester
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-12-2005 23:41 #638425
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Groentje vraagt assistentie
Wahahaha! Daar heb ik ook nog in gereden.
Alleen een 2CV helt nog erger over in de bochten!
Alleen een 2CV helt nog erger over in de bochten!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-12-2005 23:41 #638426
door V300 register
Metalic lak.
Ik heb nu een GL met metalic laklaag en ik heb het bij andere auto (ooit) ook gemerkt. Lak is sterker/beter. Zeker op de lange duur.
Ik heb nu een GL met metalic laklaag en ik heb het bij andere auto (ooit) ook gemerkt. Lak is sterker/beter. Zeker op de lange duur.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-12-2005 23:49 #638427
door V300 register
Frans,
Dat metaallak een langere/betere levensduur heeft dat is mij bekend, maar ik snap nog steeds niet wat dat met het GL/GLT verschil te maken heeft.
Het lijkt mij dat alle 340/360 exact dezelfde behandeling, en lakprocede achter de rug hebben gehad.
Of bedoel je dat een GLT standaard metaallak had, iets wat ik in de brochures die ik heb niet kan herleiden.
Silvester
Dat metaallak een langere/betere levensduur heeft dat is mij bekend, maar ik snap nog steeds niet wat dat met het GL/GLT verschil te maken heeft.
Het lijkt mij dat alle 340/360 exact dezelfde behandeling, en lakprocede achter de rug hebben gehad.
Of bedoel je dat een GLT standaard metaallak had, iets wat ik in de brochures die ik heb niet kan herleiden.
Silvester
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 00:23 #638428
door V300 register
heeft er ook niks mee te maken silvester.
het enige wat een GLT hatchback nog wel heeft wat hier niet genoemd is, is een zwarte/donkergrijze hemelbekleding. dat zit verder alleen nog in de 'black beauty' uitvoering van 1978, en verder in geen een. [edit; zelfs niet in de GLT sedan!]
verder, wie denkt dat een 360 'waarschijnlijk zuiniger' is dan een willekeurige 340, heeft _duidelijk_ zelden of nooit met een correct rijdende 340 gereden........ sorry Jasper maar het leest een beetje alsof je jezelf probeert te overtuigen dat je eigen 360 geen zuipschuit is...
Groetjes Wouter
het enige wat een GLT hatchback nog wel heeft wat hier niet genoemd is, is een zwarte/donkergrijze hemelbekleding. dat zit verder alleen nog in de 'black beauty' uitvoering van 1978, en verder in geen een. [edit; zelfs niet in de GLT sedan!]
verder, wie denkt dat een 360 'waarschijnlijk zuiniger' is dan een willekeurige 340, heeft _duidelijk_ zelden of nooit met een correct rijdende 340 gereden........ sorry Jasper maar het leest een beetje alsof je jezelf probeert te overtuigen dat je eigen 360 geen zuipschuit is...
Groetjes Wouter
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-12-2005 01:07 #638429
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Groentje vraagt assistentie
Ik heb een 360 GL gehad, en nu een 360 GLT. Geloof me maar dat je het verschil merkt. De GLT rijd echt veel beter. Mede dankzij de vering. Maar zuipen doet een 360 wel, ik rijdt hem als hobby en ben er niet dagelijks van afhankelijk. Anders zou ik wel wat meer kwijt zijn aan benzine.
Mistlampen kun je op iedere 360 monteren zonder problemen. Ik heb nog wel wat setjes achter de hand liggen.
En een megane scenic heeft inderdaad wel wat weg van een eend in de bochten..
Mijn 360 rijdt momenteel even niet, en ik moest er met de scenic op uit. Wat een drama!
(Bericht gewijzigd door randomhero op 18 december 2005)
Mistlampen kun je op iedere 360 monteren zonder problemen. Ik heb nog wel wat setjes achter de hand liggen.
En een megane scenic heeft inderdaad wel wat weg van een eend in de bochten..
Mijn 360 rijdt momenteel even niet, en ik moest er met de scenic op uit. Wat een drama!
(Bericht gewijzigd door randomhero op 18 december 2005)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 01:15 #638430
door V300 register
jij bent niet goed mobiel bereikbaar, anders had je waarschijnlijk al een andere waterpomp gehad :-)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 13:47 #638431
door V300 register
Ik hoef niemand te overtuigen, maar ik lees hier continu over vario's die 1 op 7 doen. De mijne loopt de laatste tijd netjes 1 op 12.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 14:15 #638432
door V300 register
just proves my point, mensen komen niet voor niks naar het forum (dus; omdat er iets niet goed gaat)
(en met de rijstijl van betreffende personen zou jouw 360 de 1 op 7 niet halen....)
(en met de rijstijl van betreffende personen zou jouw 360 de 1 op 7 niet halen....)
Moderators: Mark Smeets