EMVK / tachorelais reviesiekits
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-03-2011 11:19 #868905
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic EMVK / tachorelais reviesiekits
lijkt maar zo, de handleiding is zo geschreven dat je bij het verwijderen van de diode nog niet kijkt bij welke kant de diode spert. je soldeert hem los en gooit hem weg.
bij stap 9 zie je dat je de diode moet plaatsen met de streep of sperzijde van de diode aan de kant van de kleinere connector; dit is precies hetzelfde als hoe de oude diode zat.
ik heb bij mij de klepjes er zonder lijm overheen geschoven en heb daar tot nog toe geen problemen mee ondervonden, je kunt ervoor kiezen om dit ook te doen, mocht er dan een keer een klepje ooit eens losschieten kun je hem alsnog verlijmen. ik zou het klepje plat op tafel leggen met een drupje lijm in de holte; dan van bovenaf het asje er snel indrukken, dan moet het goed gaan.
bij stap 9 zie je dat je de diode moet plaatsen met de streep of sperzijde van de diode aan de kant van de kleinere connector; dit is precies hetzelfde als hoe de oude diode zat.
ik heb bij mij de klepjes er zonder lijm overheen geschoven en heb daar tot nog toe geen problemen mee ondervonden, je kunt ervoor kiezen om dit ook te doen, mocht er dan een keer een klepje ooit eens losschieten kun je hem alsnog verlijmen. ik zou het klepje plat op tafel leggen met een drupje lijm in de holte; dan van bovenaf het asje er snel indrukken, dan moet het goed gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-03-2011 12:42 #868911
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic EMVK / tachorelais reviesiekits
Thanks Anjo! Goeie tip over die klepjes, ga ik proberen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets