EMVK / tachorelais reviesiekits
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Alexdepalex;156637 schreef : Ben ik nu de enige 'gek' die ook het kapotte spul bewaard? :crazy1:
Dat dacht je zeker!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
powerflux;156662 schreef : ook hier een liefhebber voor nieuwe emvk-rubbertjes
Ik heb mij altijd wijs laten maken dat deze rubbertjes bijna onmogelijk zijn te maken en leveren. Ik bewaar ook de oude kapotte meuk. Ik heb nog reserve emvk liggen dus kan nog vooruit. Bij de Dafclub en Dafhobby verkopen ze alleen complete emvk dus revisiesetjes zullen ooit een keer aan de beurt komen.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
antiekeradio;156725 schreef : ik kreeg gisteren een mailtje binnen met een foto van een prototype van vervangingsklepjes voor de EMVK van aluminium met dun rubberlaagje.
Hoe ga je dan de afdichting goed krijgen? Weet je of het rubber erop gelijmd wordt?
Ik kan je al wel zeggen dat een hoop emvk's gaan sneuvelen bij het opmeten.
De proto's zouden wel getest moeten worden......
- V300 register
- Verbannen
Erik;156732 schreef : Ik adviseer iedereen om dit alles te bewaren.
Waarom denk je dat ik al een gedeelte van het fietsenschuurtje geannexeerd heb?:groovy:
tussenstand: 6 bananendozen vol klein spul, motorblok, diverse variodelen, alles bij elkaar minstens 2 complete, achteras, 2 wielen, 3 sets 14" banden bijna alle ruiten en nog veel meer.:f
Dit allemaal voor mijn Daf 46. Slechts ??n doos met wat losse dingetjes voor de 343. Het 66 spul is met de verkoop meegegaan. Mogelijk ga ik daar weer wat van verzamelen omdat ik plannen heb om weer een 66 te gaan rijden.:woops:
- V300 register
- Verbannen
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Al van vlak na de VKB rijden er enkele 340's dagelijks rond met protoversie van de emvk revisiekit. Resultaten zijn tevredenstellend met tussen de 500 en 1500 km afgelegd (naargelang de activiteit van de bestuurder) allen zonder problemen.
Ik ben van plan tijdens de kerst periode aan een revisiehandleiding te werken zodat tegen de tweede helft van feb. de kits uit zullen komen.
Ook hiervoor zal er weer met een voorverkoop gewerkt gaan worden.
Meer volgt.
Ook voor de tachorelais komt er een kitje maar daarover volgt meer.