Nieuwe geluiden...
- V300 register
- Verbannen
vries 254;26381 schreef : Aan de passagierskant de losse bekleding (met het klittenband) aan de cardantunnel losmaken (4 seconden). Je ziet dan de gesoldeerde bedrading aan de pook zitten. Vanaf de pook loopt een draadboom tot de stekker. De draden ZWART en ROOD/WIT op deze draadboom met elkaar verbinden. Altijd starten en met choke wegrijden zonder kraken zoals in een DAF.
Dat kraken komt door de riemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Heb ??nmaal in een DAF 55 gereden, maar schakelen tussen voouit en achteruit is (zeker met hoger dan stationair toerental) of vanuit de N is wat problematisch.
Je start een DAF dus het beste in de stand (vooruit of achteruit) waarin je wegrijden wil.
Schakelen van voor naar achter doe je vloeiend, dus zonder tussenpoos in N, met een Volvo 66 of 3-serie gaat dat wel, mede door de vacuumcilinder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
trenning;26391 schreef : Is d?t kraken niet het van de vooruit- naar de achteruitstand schakelen?
Heb ??nmaal in een DAF 55 gereden, maar schakelen tussen voouit en achteruit is (zeker met hoger dan stationair toerental) of vanuit de N is wat problematisch.
Je start een DAF dus het beste in de stand (vooruit of achteruit) waarin je wegrijden wil.
Schakelen van voor naar achter doe je vloeiend, dus zonder tussenpoos in N, met een Volvo 66 of 3-serie gaat dat wel, mede door de vacuumcilinder.
Klopt helemaal
Als je aandrijfas mee gaat draaien (van een Daf dus), motor uitzetten, even wachten tot alles weer stil staat en dan pook in vooruit of achteruit en opnieuw starten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
vries 254;26381 schreef : Aan de passagierskant de losse bekleding (met het klittenband) aan de cardantunnel losmaken (4 seconden). Je ziet dan de gesoldeerde bedrading aan de pook zitten. Vanaf de pook loopt een draadboom tot de stekker. De draden ZWART en ROOD/WIT op deze draadboom met elkaar verbinden. Altijd starten en met choke wegrijden zonder kraken zoals in een DAF.
je kunt ook het 3e relais in de zekeringkast eruit halen en een draadje tussen de 2 schakelpunten prikken.
uit de zekeringkast van een handgeschakelde 3-serie kun je z? het goede draadbrugje halen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.