Volvo 340 automaat 1990 blijft in low gear
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-11-2004 13:52 #644661
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 automaat 1990 blijft in low gear
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb het allemaal verholpen met een Transistor BC 337-40 volt en een diode 1(of I)N5408G en naar mijn gevoel werkt het weer allemaal perfect.
Ik dorst het niet aan om de diode in D15 te plaatsen, omdat het leek of dat niet op hetzelfde neerkwam op de print.
Ik heb trouwens nog een aardige tip (off topic, sorry)om die te grote foto's te voorkomen en dat kun je door op de foto met je rechtermuisknop te klikken en te verzenden per email aan jezelf en het formaat aan te passen, zodat er van een foto van 1 Mb een plaatje van 40 K overblijft.Hiervoor heb je dus geen enkel fotobewerkingsprogr. voor nodig.
groetjes en bedankt voor de support allemaal,
Rudie
Ik heb het allemaal verholpen met een Transistor BC 337-40 volt en een diode 1(of I)N5408G en naar mijn gevoel werkt het weer allemaal perfect.
Ik dorst het niet aan om de diode in D15 te plaatsen, omdat het leek of dat niet op hetzelfde neerkwam op de print.
Ik heb trouwens nog een aardige tip (off topic, sorry)om die te grote foto's te voorkomen en dat kun je door op de foto met je rechtermuisknop te klikken en te verzenden per email aan jezelf en het formaat aan te passen, zodat er van een foto van 1 Mb een plaatje van 40 K overblijft.Hiervoor heb je dus geen enkel fotobewerkingsprogr. voor nodig.
groetjes en bedankt voor de support allemaal,
Rudie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-11-2004 20:14 #644662
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 automaat 1990 blijft in low gear
hoi Rudie,
nou, jij blij. toch het tachorelais dus.
hebben ze blijkbaar wat verkeerd aangesloten bij het 'testen'
originele tip voor die plaatjes!
moet je wel outlook hebben :-)
nou, jij blij. toch het tachorelais dus.
hebben ze blijkbaar wat verkeerd aangesloten bij het 'testen'
originele tip voor die plaatjes!
moet je wel outlook hebben :-)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets