Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;137634 schreef : Rijst bij mij de vraag: hoe weet ik of mijn achteras uitgelijnd moet worden?
Hij wordt normaal gebruikt. Wel is 'ie iets door zijn vering gezakt, mocht dat gevolgen voor de uitlijning hebben.
Zoals Jean Luc zegt. Daarbij: vreemde/snelle bandenslijtage, scheef stuur, scheef trekken. En moeilijker achter te komen; een instabiele auto, wat je vaak niet merkt omdat je eraan went en je denkt dat het bij een oude auto hoort.
Doorzakken van de auto heeft zeker gevolgen voor je uitlijning, de voorzijde zou dan opnieuw gesteld moeten worden. Bij doorzakken van de bladveer achter verandert er achter niets aan de wielstanden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Die stabilisatorstang kan dan als een extraatje of helemaal los hiervan verkocht worden. Ik heb in ieder geval interesse in beide!rwdstudent;137630 schreef : De uitlijnkit is enkel om de wielstanden aan te kunnen passen. Een stabilisatorstang voor de achterzijde is totaal iets anders. Als daar genoeg vraag naar is, wil ik best kijken of ik iets kan uitwerken. Probleem is, dat prijzen zakken als er veel animo is. De stabi is een "extra" wat leuk is, maar de meeste mensen vinden het niet nodig. Ik verwacht de uitlijnkit wel breed te kunnen verkopen en dus tegen een mooie prijs...
- V300 register
- Verbannen
-
Ben zeker geinteresseerd en ben vooral benieuwd hoe je zoiets in gedachte had!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
rwdstudent;137639 schreef :
Doorzakken van de auto heeft zeker gevolgen voor je uitlijning, de voorzijde zou dan opnieuw gesteld moeten worden. Bij doorzakken van de bladveer achter verandert er achter niets aan de wielstanden.
Bedankt.
De voorzijde ben ik van op de hoogte, de voorwielen staan zowat hetzelfde als de achterwielen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik doe wel mee.
Stuur jke fff n pb