Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2010 23:11 #821124 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
Prima.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 09:04 #821142 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
Ik ben ook zeker ge?nteresseerd, niet dat ik het idee heb dat er nu iets mis is, maar het is prettig om het te kunnen afstellen als er wel iets scheef staat.

Ook voor mij geld dat de prijs voor zo iets allesbepalend is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 09:50 #821151 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
Afhankelijk van de prijs ben ik misschien ook wel geinteresseerd...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 10:05 #821152 door V300 register
Tja, idem afhankelijk van de prijs.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 10:11 #821153 door V300 register
Wat zouden jullie een goede prijs voor zoiets vinden dan? ?50,- ? ? 100,-?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 10:35 #821159 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel werk en materiaal er in zit eigenlijk... Als het 1 simpel stangetje is vind ik ?50,- al veel geld, maar als het wat geavanceerder is vind ik een hogere prijs ook wel redelijk... Die stabilisatorstangen waren 180 euro en ook dat is net iets meer als een simpele staaf met wat extra's, maar ik verwacht daar zo'n grote verbetering van dat ik het dat geld meer dan waard vond.

Frits, komt die kit dan ook met een lichte(re dan die van Buijs) stabilisatorstang voor de achterzijde? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 10:44 #821163 door V300 register
Of een prijs redelijk of niet is, wordt bij mij bepaald op het moment van aanschafbeslissing. De complexiteit van de kit en de prognose van inbouwmoment spelen hier ook in mee.

Oh ja, en idd een lichte stabistang voor achter +1!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 12:42 #821178 door V300 register

Bodejodel;137611 schreef : Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel werk en materiaal er in zit eigenlijk... Als het 1 simpel stangetje is vind ik ?50,- al veel geld, maar als het wat geavanceerder is vind ik een hogere prijs ook wel redelijk... Die stabilisatorstangen waren 180 euro en ook dat is net iets meer als een simpele staaf met wat extra's, maar ik verwacht daar zo'n grote verbetering van dat ik het dat geld meer dan waard vond.

Frits, komt die kit dan ook met een lichte(re dan die van Buijs) stabilisatorstang voor de achterzijde? :D

De uitlijnkit is enkel om de wielstanden aan te kunnen passen. Een stabilisatorstang voor de achterzijde is totaal iets anders. Als daar genoeg vraag naar is, wil ik best kijken of ik iets kan uitwerken. Probleem is, dat prijzen zakken als er veel animo is. De stabi is een "extra" wat leuk is, maar de meeste mensen vinden het niet nodig. Ik verwacht de uitlijnkit wel breed te kunnen verkopen en dus tegen een mooie prijs...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 13:11 #821182 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
Rijst bij mij de vraag: hoe weet ik of mijn achteras uitgelijnd moet worden?
Hij wordt normaal gebruikt. Wel is 'ie iets door zijn vering gezakt, mocht dat gevolgen voor de uitlijning hebben.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 13:12 #821184 door V300 register
Auto een keer laten uitlijnen, dan weet je het. Kost tussen de 35-60 euro.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC