Interessepeiling: uitlijnkits voor de achteras!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ook voor mij geld dat de prijs voor zo iets allesbepalend is.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Frits, komt die kit dan ook met een lichte(re dan die van Buijs) stabilisatorstang voor de achterzijde?

- V300 register
- Verbannen
-
Oh ja, en idd een lichte stabistang voor achter +1!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;137611 schreef : Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel werk en materiaal er in zit eigenlijk... Als het 1 simpel stangetje is vind ik ?50,- al veel geld, maar als het wat geavanceerder is vind ik een hogere prijs ook wel redelijk... Die stabilisatorstangen waren 180 euro en ook dat is net iets meer als een simpele staaf met wat extra's, maar ik verwacht daar zo'n grote verbetering van dat ik het dat geld meer dan waard vond.
Frits, komt die kit dan ook met een lichte(re dan die van Buijs) stabilisatorstang voor de achterzijde?
De uitlijnkit is enkel om de wielstanden aan te kunnen passen. Een stabilisatorstang voor de achterzijde is totaal iets anders. Als daar genoeg vraag naar is, wil ik best kijken of ik iets kan uitwerken. Probleem is, dat prijzen zakken als er veel animo is. De stabi is een "extra" wat leuk is, maar de meeste mensen vinden het niet nodig. Ik verwacht de uitlijnkit wel breed te kunnen verkopen en dus tegen een mooie prijs...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij wordt normaal gebruikt. Wel is 'ie iets door zijn vering gezakt, mocht dat gevolgen voor de uitlijning hebben.
- V300 register
- Verbannen
-