Nieuwe banden/uitlijnen/balanceren; nu een probleem
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
(mn wintervelgjes zijn ook alle 4 ongeveer krom. Maar trillen doet het nauwelijks.
- V300 register
- Verbannen
En het mag hier denk ik best gezegd worden: mijn wielen zijn nu gebalanceerd door Erik en dit is echt voor het eerst dat ik een set wielen heb dat 100% goed is. Vast geen toeval.
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;54181 schreef : En het mag hier denk ik best gezegd worden: mijn wielen zijn nu gebalanceerd door Erik en dit is echt voor het eerst dat ik een set wielen heb dat 100% goed is. Vast geen toeval.
Het hele probleem met banden kopen en laten balanceren bij een bandenbedrijf, is dat het niks mag kosten en het mag z?ker niet te lang duren. Als ik nieuwe banden monteer, ga ik ze balanceren, en bij veel onbalans (dus echt 40 of 50 gram lood) draai ik de banden gewoon een halve slag op de velg. En dan maar weer balanceren.
Tuurlijk, het duurt stukken langer, maar liever wat extra tijd kwijt dan 200 gram lood tegen een wiel aanplakken. (Ja echt, soms zie ik auto's rijden met een dubbele rij plaklood tegen het wiel, en dan denk ik echt: stumper! )
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;54204 schreef : (Ja echt, soms zie ik auto's rijden met een dubbele rij plaklood tegen het wiel, en dan denk ik echt: stumper! )
Jup, dat had ik ook. Maar nu niet meer.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen