Het KONI schokbreker topic
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
menneke76;78378 schreef : Sorry dat ik dit topic weer even oprakel, maar heb een foto gevonden van een koni-schokbreker die lijkt op een "originele Koni-300" schokbreker. Weet natuulijk niet of hij past, maar op de foto ziet hij het er hetzelfde uit.
(met dank aan een clublid voor de foto van de Rode-set)
De schokbrekers lijken wel een beetje..................maar slechts een millimeter verschil en de boel past niet meer........
En als ik zo die veren zie; misschien passen die wel bij de set. 't zijn sowieso geen volvo 300-veren.........
Ik betwijfel of de boel past. Ik zou zeggen: ga er eens langs en vergelijk de schokbrekers met die van de volvo 300
- V300 register
- Verbannen
Maar ze zijn voor een Audi 80-90 (bouwjaar staat er niet bij). Dus dat de veren niet kloppen, is helemaal correct.
- V300 register
- Verbannen
Vooral die eerste en 2e zijn van groot belang. En idd. Een mm te dik en het past niet meer...
- V300 register
- Verbannen
Ik ben al blij genoeg dat ik kan zeggen dat ik de rode set op de foto al thuis heb liggen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
originele volvo 300 serie schokdempers voor de achterzijde hebben boven en onder een draadeind wat door de carosserie steekt als zijnde bevestigingspunt. de afgebeelde demper heeft een oog ipv een draadeind?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Is er maar 1 type KONI schokbreker voor de voorzijde, of zit er verschil in de KONI's voor een 1.4, een 1.7 en een 2.0 300-serie?
Ik kan namelijk KONI's voor de voorzijde krijgen, maar deze zijn volgens de verkoper alleen voor de 340 1.4???
Ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren..