Project: B204GT in een 360
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Onder andere dingen die nog moeten gebeuren daarna:
- Kabelboom monteren
- Uitlaat lassen
- Brandstofpompen zoeken en monteren (incl leidingen)
- Radiateur/intercooler plaatsen
Als de auto eenmaal rijd wil ik eerst een paar 1000 km gereden hebben zodat ik zeker weet dat hij heel gaat blijven voordat ik die b203fb verkoop. Maar als dat zo is ben jij de eerste die het hoort.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Die intank pomp is toch niet zo moeilijk te vervangen? Zit er in de kofferbak bij de 360 geen plaatje dat je open kunt schroeven zodat je bij de pomp komt?
Ik zou eens opzoeken hoeveel Liter per uur de 360 pomp levert en hoeveel bar druk. Je hebt best eens kans dat het een redelijk goede pomp is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Nu word het wel wat makkelijker jah. Ik zal eens kijken of ergens zo'n plaatje zit. En anders gewoon de tank eronderuit he.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Eyeball360;62340 schreef : Ow, zit er bij de 360 ook een intank pomp?? Dat wist ik niet. Daarom dacht ik dat het lastig was om zoiets te bouwen. Heel de tank aanpassen enzo.
Nu word het wel wat makkelijker jah. Ik zal eens kijken of ergens zo'n plaatje zit. En anders gewoon de tank eronderuit he.
Volgens mij wel. Een inline zuigt in principe nooit zelf aan maar krijgt de brandstof via de intank. Als er dus een inline is heeft hij hoogstwaarschijnlijk/zo goed als zeker een intank.
Heb toen ik een 360 had nooit naar de brandstofpomp gekeken:woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
En waarom moeten er eigenlijk 2 pompen op. Kan 1tje niet voor genoeg druk zorgen ofzo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik denk dat de ene pomp een opvoerpomp is. Deze kan wel veel brandstof verplaatsen maar geen druk opbouwen.
De andere pomp kan wel de gevraagde druk opbouwen. (zolang er maar voldoende brandstof voorhanden is?)
Gezien de enorme hoeveelheden brandstof die zo'n B204GT verbruikt onder vollast is het niet moeilijk voor te stellen dat 2 pompen dan noodzakelijk zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.