Doehetzelf B14 cill.kop flowen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-01-2005 23:33 #656489
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doehetzelf B14 cill.kop flowen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-01-2005 00:58 #656490
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doehetzelf B14 cill.kop flowen
cool. functie van pen 6 en 7, das dus nu helemaal duidelijk.
iemand nog een idee wat pen 8 doet ??
in de 340 die ik momenteel rustig aan het demonteren ben zat daar een draadje aan; wat na 20 cm in de draadboom gewoon ophield!!!
Groetjes Wouter
iemand nog een idee wat pen 8 doet ??
in de 340 die ik momenteel rustig aan het demonteren ben zat daar een draadje aan; wat na 20 cm in de draadboom gewoon ophield!!!
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-01-2005 11:59 #656491
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doehetzelf B14 cill.kop flowen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-01-2005 15:08 #656492
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doehetzelf B14 cill.kop flowen
Hoi Wouter ,
Dat Draadje aan pen 8 houd bij mijn wagen ook net zo op zal wel origneel zijn Wel was het massapunt van pen 6 en 7 sterk gecorrodeerd.
waarom heeft dit blok zo weinig voorontsteking?(14s cvt)
De carburateur rammelt toch wel uit elkaar dus daarvoor hoeft het niet.En zou die met iets meer voor onsteking ook zuiniger lopen?Of heeft het te maken met ander nominaal stationair toerental?
Iemand nog een goede verklaring?
groeten, wim
Dat Draadje aan pen 8 houd bij mijn wagen ook net zo op zal wel origneel zijn Wel was het massapunt van pen 6 en 7 sterk gecorrodeerd.
waarom heeft dit blok zo weinig voorontsteking?(14s cvt)
De carburateur rammelt toch wel uit elkaar dus daarvoor hoeft het niet.En zou die met iets meer voor onsteking ook zuiniger lopen?Of heeft het te maken met ander nominaal stationair toerental?
Iemand nog een goede verklaring?
groeten, wim
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-02-2005 20:09 #656493
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doehetzelf B14 cill.kop flowen
Aangezien ik nog steeds aan het zoeken ben hoe mijn opschakelindicator aangesloten moet worden....
Volgens mijn Haynes-boek zou er aan pen 8 een wit-zwarte draad moeten zitten, welke via een microswitch aan de pook het signaal voor de opschakelindicator geeft. Bij mij zit daar ook inderdaad een draad, alleen is die niet wit/zwart, en ik heb nog niet gekeken waar die naartoe gaat.
Maar Pen 8 zou dus wel degelijk een functie moeten hebben...
Volgens mijn Haynes-boek zou er aan pen 8 een wit-zwarte draad moeten zitten, welke via een microswitch aan de pook het signaal voor de opschakelindicator geeft. Bij mij zit daar ook inderdaad een draad, alleen is die niet wit/zwart, en ik heb nog niet gekeken waar die naartoe gaat.
Maar Pen 8 zou dus wel degelijk een functie moeten hebben...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets