Boutjes koppelstuk torquetube.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kan er trouwens ook is iemand duidelijk zeggen waar het koppelstuk nu eigenlijk de geest geeft? De vertanding in het buisje? of ergens anders. Waardoor dat komt, dat heeft Anjo al gezegd, samen met hoe we dat kunnen voorkomen! Maar moet weten waar exact!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(Compleet off topic, maar wel leuk: vorige week nog staande gehouden door de sterke arm der wet aangezien ik dwars op een rotonde stond, maar met een fantastisch excuus met een waarschuwing voor 'kans op gladheid' weggekomen, alsof ik dat niet doorhad haha :w00t:)
- V300 register
- Verbannen
-
Wat nu nog de vraag is, is waar de schade nou precies optreedt! Ik en mijn collega zijn nu vollop op zoek naar materiaal en fabricanten, heb hem dus helemaal mee gekregen!
Is echt een super interessant stuk eigenlijk, in zijn eenvoud zitten er toch wel leuke dingen aan!
Iemand een idee waar we dat tussenstuk met standaard interne vertanding kunnen vinden, fabrikanten...
EDIT: Morgen verder zoeken, want we komen er nog niet uit! Even langs de metaalbewerkingsafdeling, want hebben vooral moeite met hoe zoiets zou kunnen noemen in het engels, zelfs in het nederlands is al moeilijk genoeg!
Conclusie, het is wel meer dan mogelijk!
- V300 register
- Verbannen
-

Ik kan voorlopig even niet naar de schuur, jammer want ik heb zowel een zgan koppelstuk als een opgevreten koppelstuk thuis liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zou me eerlijk gezegd totaal niet druk maken om reproductie van het koppelstuk, de assen zelf zijn gehard, en het is de bedoeling dat die delen het sterktste blijven; ik d?nk dat staal 52 prima materiaal is voor dit koppelstuk, misschien zelfs al te zwaar voor wat zou hoeven.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
flyhart;166207 schreef : Koningstopic dit. Als iemand ff snel een goede foto plaatst, waar hij duidelijk zit, dan pak ik het dit weekend eventjes aan!
12.9 boutjes kun je niet zo even kopen, wellicht bij een Fabory oid maar ik denk dat je dan de hoofdprijs betaald bij afname van 2st
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;166209 schreef : 12.9 boutjes kun je niet zo even kopen, wellicht bij een Fabory oid maar ik denk dat je dan de hoofdprijs betaald bij afname van 2st
Dan lijkt het me verstandig dat er een aantal aanbieders ook in de startpost worden aangegeven?:woops: