1700 loopt beroerd
- V300 register
- Verbannen
-
Als je toch bezig bent: Maak gelijk je sproeiers schoon + de emulsiebuizen die er onder liggen. Check de gaten waar die buizen in verdwijnen ook op viezigheid, evenals de vlotterkamer. Wel de buizen en sproeiers weer op de juiste plek terugmonteren, ze zijn verschillend van elkaar!
Zit er speling op de assen van de gaskleppen?
Zit alles bij je choke-regelmechanisme goed aangesloten?
Anders moet je misschien er toch eens mee naar iemand die er ?cht veel verstand van heeft en het even laten nalopen. Want wat je zegt: Het moet met een 1700 prima goed kunnen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Benzinepomp is goed, laatst nog nieuwe benzinefilter geplaatst.
Ik probeer alles uit te sluiten, maar weet het nu niet meer....
Choke werkt in principe zoals het hoort. Heb alles afgesteld volgens de Servicetraining B172 uit het ledenmenu. Emulsiebuizen etc losgehad en uitgeblazen. Op hun oude plek weer teruggeschroefd. (heb het zelfs opgeschreven.)
Ik hoop nog op reacties van de TC... Misschien zie ik iets over het hoofd?
- V300 register
- Verbannen
-
check voor de zekerheid even of de venturi's droog blijven tijdens stationair lopen? als hier benzine uit druppelt betekent dit dat de vlotterkamer overloopt. Waarschijnlijk (omdat de vlotter echt goed zou moeten zijn!?) is dit een kwestie van een lekkende vlotterkraan.
Wat ook kan is dat je de vlotterhoogte niet op de juiste wijze hebt ingesteld. De maat die gegeven wordt is de maat die optreedt op moment dat het lipje wat het veertje in de vlotterkraan indrukt 'aan' ligt, maar het veertje nog NIET ingedrukt wordt. De maat is gegeven vanaf de pakking tot de punt van de vlotter.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;191271 schreef : Wat ook kan is dat je de vlotterhoogte niet op de juiste wijze hebt ingesteld. De maat die gegeven wordt is de maat die optreedt op moment dat het lipje wat het veertje in de vlotterkraan indrukt 'aan' ligt, maar het veertje nog NIET ingedrukt wordt. De maat is gegeven vanaf de pakking tot de punt van de vlotter.
Dat ga ik eens even checken. Die vlotterkraan heb ik gewisseld voor een nieuwe. (Zat bij de revisieset van Dafhobby).
Bedoel de met 'veertje' dat 'balletje' van de vlotterkraan? Volgens mij drukt het lipje m inderdaad in. Dat is dus niet goed.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb hier al eens wat uurtjes mee zitten tobben bij een auto en vergelijkbare symptomen, kan zijn dat het daar dus in zit.
- V300 register
- Verbannen
-
je kunt het dus ook zien aan de brandstofdruk, maar retourflow controleren is een stuk simpeler.
- V300 register
- Verbannen
-