1700 loopt beroerd
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;191058 schreef : Volgende keer schrijf ik het op
MET HOOFDLETTERS

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Mijn eigen technische kennis van een auto is niet echt geweldig namelijk. Dat houdt wel zo ongeveer op bij het weten waar verschillende dingen zitten, en misschien een beetje wat alles zo ongeveer doet. Dit is precies waarom ik het onderhoud uitbesteed

Ik probeer altijd een beetje te onthouden wat er is gezegd, maar dat lukt blijkbaar niet geweldig :+
Elektrisch lukt het gelukkig wel wat beter, maar dat heb ik grotendeels wel op school gehad...
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;191062 schreef : Vaker naar sleuteldagen komen, Bart. Leer je het vanzelf!
Ohja, en het is nog gezellig ook
Ik wil ook zeker een keer komen! Echt jammer dat ik vorige keer moest werken toen het in Veldhoven was, was maar een kwartiertje rijden geweest :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
Toen ik de motor warm liet draaien voor het afstellen kreeg ik een plensbui in m'n nek en moest ik afhaken.....:grr:
Toen het stopte met regenen was het donker...:no:
Morgen maar weer verder kijken. Ik heb gelukkig de tijd. Hopelijk komt er morgen een eind aan dit verhaal. We zullen zien.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De eerste trap lijkt ook te 'gorgelen' bij stationair lopen. Is dit normaal?
Na het starten (met warme motor) klimt het toerental tot ? 1500 waarna het terugzakt naar ? 1000. Dan schommelt het stationaire toerental met + en - 50.
Als ik een dot gas geef en gas loslaat. Slaat de motor bijna af (hevig schudden) ? 400 toeren en klimt weer naar 1000.
Het gekke is dat ik geen vacuumlek kan vinden met wd 40 en teflonspray. In ieder geval niet bij de voet. (Waar het eerder wel lekte). Spruitstukmoeren zitten wel vast
Daarnaast dieselt ie na, als ik de motor afzet.... Co heb ik ongeveer 2 slagen uitgedraaid staan.
Ik begin een beetje ten einde raad te raken. Het vreemde is dat ie voor de carburateur revisie prima liep maar erg onzuinig: nog niet eens 1 op 10. Vandaar een nieuwe vlotter en revisie. Nu lijk ik nog verder van huis dan daarvoor.
Het moet toch goed kunnen met een 1700? Wie kan me helpen met tips of anders hulp?
- V300 register
- Verbannen
-
Wat blijft opvallen is het soort gorgelen bij het stationair lopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Test je met het luchtfilter er op of heb je het deksel er af liggen? Stiekem maakt dat ook nogal verschil...
- V300 register
- Verbannen
-