Versnellingspook kapot
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2008 12:45 #743185
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versnellingspook kapot
Ik ben er via mijn vader (Jelte) en clublid Harry achter gekomen dat er een uitsparing in de plastic strip die omhoog getrokken wordt moet zitten. De omranding van de uitsparing is echter afgebroken en de plastic knop die je omhoog trekt bij het zetten van de versnelling in de achteruitstand kan dus niet meer worden 'ingehaakt' in de plastic strip.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2008 12:46 #743186
door V300 register
Ah, ik snap nu wat je bedoelt met het 'pinnetje'. Dit pinnetje zit er echter nog wel op.
antiekeradio;78727 schreef : het pinnetje wat halverwege de pook van opzij erin grijpt zou wel eens afgebroken kunnen zijn.
Ah, ik snap nu wat je bedoelt met het 'pinnetje'. Dit pinnetje zit er echter nog wel op.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-12-2008 10:59 #743955
door V300 register
Ben gisteren WEER aangereden. Stond rustig te wachten voor een stoplicht, kreeg m'n auto opeens een duwtje, omdat iemand van rijstrook wilde wisselen en daar niet genoeg ruimte voor had. Hehe, ik trek het wel aan :S. Aangezien het precies op de plek was waar ik zelf tegen een paaltje was aangereden heb ik er verder geen probleem van gemaakt, omdat het geen ernstige extra schade was en de schade die ik zelf veroorzaakt had een stuk groter was dan de schade door het duwtje van de andere auto.
Ik kom trouwens niet met de auto naar Nederland, vliegen is honderden euro's goedkoper.
Ik kom trouwens niet met de auto naar Nederland, vliegen is honderden euro's goedkoper.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-12-2008 11:56 #743962
door V300 register
Tja, in Frankrijk gaan ze duidelijk anders om met auto's dan wij gewend zijn. Komt natuurlijk omdat Franse auto's meer als wegwerpartikelen worden gebouwd.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-12-2008 17:16 #744007
door V300 register
wat ben jij eerlijk zeg, je had net zog goed kunnen doen alsof die schade door dat duwtje kwam... 9 kansen op 10 dat hij het nog had geloofd!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-12-2008 17:21 #744011
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Versnellingspook kapot
Da's natuurlijk wel vrij eh... gedingest.
Moderators: Mark Smeets