Versnellingspook kapot
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
DirkH;78604 schreef : Ik heb mij net aangemeld via de website voor de club. De 20e ben ik in NL om de formulieren terug te sturen. Is er een mogelijkheid om al eerder toegang te krijgen tot de vraagbaak?
Misschien kun je de webmaster lief aankijken. Tenminste... als je aspirant-lid bent?
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;78615 schreef : Misschien kun je de webmaster lief aankijken. Tenminste... als je aspirant-lid bent?
Dat ben ik, tenminste ik heb het formulier op de website ingevuld en ik zal het terugsturen zodra ik in Nederland ben. Indien het nodig is om het lidmaatschapsbedrag alvast over te maken kan ik dat uiteraard doen. Wie moet ik contacteren?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Erik;78625 schreef : Ik heb anders nog wel een pookje liggen voor weinig (als je lid bent/word krijg je korting bij mij)
Ok, dat zou erg handig zijn. Is het alleen het bovenste gedeelte (zeg maar het zichtbare gedeelte in de auto)? Wat vraag je er voor, en zou je het eventueel op kunnen sturen naar het adres van m'n ouders in NL?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;78727 schreef : het pinnetje wat halverwege de pook van opzij erin grijpt zou wel eens afgebroken kunnen zijn.
Dat klinkt zeer aannemelijk, aangezien ik geen pinnetje kan bespeuren.