Toerenteller inbouwen 1.7
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-02-2007 20:23 #661242
door V300 register
Het is nu donker. Als je naast de auto staat is het trouwens de rechtse stekker die mist in jouw geval. Vanaf de foto links.
Morgen zal ik het eens proberen. Maar als ik de stekker er met moeite uitkrijg doe ik het niet. Heb je al onder je krik gevoeld of gekeken of daar een kleine aansluiting of los draadje met stekkertje zit. Zo niet dat houdt de kennis van zaken bij mij op. Zo wel dan kan je daar een aansluiting maken met juiste stekker voor in Renix.
Ik ben volgende week op de alv.
Beantwoord door V300 register in topic Toerenteller inbouwen 1.7
doeke dobma schreef : Frans, kun je eens de proef op de som nemen? Haal de linker stekker er eens uit, en kijk dan of de toerenteller nog werkt. Ik ben benieuwd. Ben je volgende week trouwens ook op de ALV?
Gr doeke
Het is nu donker. Als je naast de auto staat is het trouwens de rechtse stekker die mist in jouw geval. Vanaf de foto links.
Morgen zal ik het eens proberen. Maar als ik de stekker er met moeite uitkrijg doe ik het niet. Heb je al onder je krik gevoeld of gekeken of daar een kleine aansluiting of los draadje met stekkertje zit. Zo niet dat houdt de kennis van zaken bij mij op. Zo wel dan kan je daar een aansluiting maken met juiste stekker voor in Renix.
Ik ben volgende week op de alv.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-02-2007 21:02 #661245
door V300 register
Frans:
dat stekkertje is enkel en alleen voor de vervroeging van de ontsteking bij sommige typen.
geen stekker 6gradenvoorontsteking wel een stekker 3 of 0 graden voorontsteking.
Bij mijn auto is een automaat is toerenteller aansluiten gewoon plug en play doet het in een keer
dat stekkertje is enkel en alleen voor de vervroeging van de ontsteking bij sommige typen.
geen stekker 6gradenvoorontsteking wel een stekker 3 of 0 graden voorontsteking.
Bij mijn auto is een automaat is toerenteller aansluiten gewoon plug en play doet het in een keer
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-02-2007 21:07 #661246
door V300 register
Dan ben ik met mijn gebrek aan kennis in de war gebracht door de eerste foto van de reeks. Dus dat ding heeft er toch niets mee te maken en kunnen we stellen dat de toerenteller goed is aangesloten maar de reden dat hij het niet doet onduidelijk blijft.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-02-2007 21:19 #661247
door V300 register
Hmm jammer. Het wordt dus lastig. Ik zal maar eens achter op de tellerset kijken of er niet een pennetje is afgebroken o.i.d. Misschien is er bij het overzetten van klok naar toerenteller wel iets afgebroken ofzo, misschien iets opnieuw solderen. Kan het ook zijn dat de toerenteller gewoon stuk is, dus het ding zelf?
Iedereen bedankt voor de hulp!
gr doeke
Iedereen bedankt voor de hulp!
gr doeke
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-03-2007 11:56 #661436
door V300 register
toerenteller inbouwen
Het is gelukt het is gelukt!, ik heb de toerenteller ingebouwd. Het was gewoon een kwestie van het dasboard eruit halen en openhalen en de toerenteller erin zetten. En meteen deed die het!
Heb ook een buitentemperatuur meter ingebouwd deze doet het helaas niet. Weten jullie misschien ook hoe ik deze werkend kan krijgen? Waarschijnlijk moet ik ergens een temperatuur sensor inbouwen, maar waar?
Het is gelukt het is gelukt!, ik heb de toerenteller ingebouwd. Het was gewoon een kwestie van het dasboard eruit halen en openhalen en de toerenteller erin zetten. En meteen deed die het!
Heb ook een buitentemperatuur meter ingebouwd deze doet het helaas niet. Weten jullie misschien ook hoe ik deze werkend kan krijgen? Waarschijnlijk moet ik ergens een temperatuur sensor inbouwen, maar waar?
Moderators: Mark Smeets