Deel 2 voelbaar en hoorbaar schok, euvel gevonden
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-03-2019 15:30 #981171
door Erick Janssen (GAST)
Eerlijk gezegd ik ben liever met andere dingen bezig dan het repareren van een auto.
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Deel 2 voelbaar en hoorbaar schok, euvel gevonden
VolvoDordt;253670 schreef : Anderzijds, zo blijf je wel bezig.
Eerlijk gezegd ik ben liever met andere dingen bezig dan het repareren van een auto.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-03-2019 20:58 #981180
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Deel 2 voelbaar en hoorbaar schok, euvel gevonden
Vanavond een as uit een ander auto gehaald, op één bout na geen problemen gehad. Die probleem bout zat aan de dif zijde, waar ik eigenlijk de minste problemen had verwacht, maar met een goede boor de kop eraf geboord en de as verwijderd.
Morgenavond met hulp de kapotte as onder mijn auto proberen te halen en dan zaterdag de "nieuwe" monteren.
wordt vervolgd..........
Morgenavond met hulp de kapotte as onder mijn auto proberen te halen en dan zaterdag de "nieuwe" monteren.
wordt vervolgd..........
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-03-2019 01:53 #981187
door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Deel 2 voelbaar en hoorbaar schok, euvel gevonden
Ik ben benieuwd
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-03-2019 10:54 #981193
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deel 2 voelbaar en hoorbaar schok, euvel gevonden
succes
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-03-2019 21:12 #981206
Vanavond met hulp de as gedemonteerd waarbij weer een bout voor een uitdaging zorgde maar waar een boor en boormachine wel raad mee wisten, kop van de bout eraf geboord en as er tussen uit gehaald.
Ik heb de as uit de homokineet getikt en zoals ik al vermoede, de vertanding van de as en de homokineet waren gebroken en/of weg gesleten en in het vet voelde ik ook korreltjes......
Morgen weer verder eerst de geboorde bout verwijderen en dan de "nieuwe" as monteren.
wordt vervolgd....
Ik heb de as uit de homokineet getikt en zoals ik al vermoede, de vertanding van de as en de homokineet waren gebroken en/of weg gesleten en in het vet voelde ik ook korreltjes......
Morgen weer verder eerst de geboorde bout verwijderen en dan de "nieuwe" as monteren.
wordt vervolgd....
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-03-2019 11:36 #981233
Moderators: Mark Smeets