Problemen met gaskabel/mechanisme?

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-04-2015 21:59 #956886 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Problemen met gaskabel/mechanisme?
Ik ben benieuwd of het terug komt. Het lijkt er op dat de veer aan slijtage lijdt.
In ieder geval mooi dat het zo gelukt is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2015 22:18 #956889 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met gaskabel/mechanisme?

Erik;235982 schreef : Ik ben benieuwd of het terug komt. Het lijkt er op dat de veer aan slijtage lijdt.
In ieder geval mooi dat het zo gelukt is.


Ik denk het wel, de veer was al eerder "ingekort", werkje van amper een paar minuten :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-04-2015 20:44 #956896 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met gaskabel/mechanisme?
welke carburateur heb je? er is er ook een met deceleratie mechanisme als de vacuumleiding die daar naar toe loopt bijna dicht zit kan toerental blijven hangen op 1500 toeren. Bij mij vooral als ik op eind snelweg moest stoppen voor verkeerslicht

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-04-2015 07:42 #956899 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met gaskabel/mechanisme?
Een 32 DIR 105, heb ff het topic opgezocht, je zegt dus dat de rode slang eventueel verstopt zou kunnen zitten? Hij bleef namelijk altijd rond de 1500 toeren hangen dus misschien een keer schoonmaken kan geen kwaad, misschien heb ik het dus anders opgelost door de veer in te korten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-04-2015 20:13 #956905 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met gaskabel/mechanisme?
Als je de rode slang even aansluit op het motor vacuuum zou de motor moeten blijven lopen op 1500 toeren na even gas geven.Eventueel kun je hiervoor de slang die naar de carterontluchting loopt gebruiken ,die zit daar dichtbij.
Daar zit een restrictie in maar zuigt voldoende.
Als je de slang weer los haalt moet toerental vrijwel direct zakken tot normaal.is dat niet zo dan weet je waar je moet zoeken.
De S motoren hebben wat eigenaardigheden dit is er een van

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD