Sleutellampje
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nu heb ik er vijf voor 3,68 Pond, omgerekend ?4,29. Zelf hou ik er eentje, de rest wil ik tegen kostprijs wel opsturen: ?0,86 plus ?0,44 postzegel = ? 1,30.
Wie wil?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
:worship:Goeje Actie, vantwkuiper;55099 schreef : Ik heb via eBay een pakje van 5 van deze batterijtjes besteld. Bij normale webshops waren de batterijen ook wel goedkoop (vari?rend van 1,19 tot > 5 Euro per stuk), maar had je meestal hoge verzendkosten of verwerkingskosten bij bedragen onder de ?10 enzo.
Nu heb ik er vijf voor 3,68 Pond, omgerekend ?4,29. Zelf hou ik er eentje, de rest wil ik tegen kostprijs wel opsturen: ?0,86 plus ?0,44 postzegel = ? 1,30.
Wie wil?
- V300 register
- Verbannen
Nieuwsgierig als ik ben heb ik mijn sleutel ook eens open gemaakt. En daarin blijkt er een V625 PX van Varta in te zitten.
images.google.nl/images?hl=nl&q=v625px&btnG=Afbeeldingen+zoeken
De volledige omschrijving is : V625PX-MR9 Mercury 1.35V
Het ander type daarentegen V625U heeft volgende omschrijving : V625U-LR9 Akaline 1.5V
De V625PX is inderdaad bedoeld voor fotoapparatuur. Daardoor welllicht langere levensduur en zeker geen risico's op uitlopen waardoor dure elektronica beschadigd zou kunnen worden.
De V625U is exact even groot en zal misschien een beetje meer licht geven door de hogere afgegeven spanning. Maar of het lampje dan ook zo lang zal meegaan is een andere vraag.
Weet er misschien ook iemand of die lampjes gemakkelijk te vinden zijn?
Ik heb namelijk ook een sleutel waar het lampje in ontbreekt. In een elektrozaak kon men mij niet helpen. Als ik vertelde dat het voor een autosleutel was kreeg ik te horen dat ik wellicht een volledig nieuw bakje zou moeten kopen. Wat onzin is natuurlijk. Het enige wat er op het lampje staat is "alba". Geen andere indicatie. Of heeft er misschien iemand een sleutel met lampje die toch niet meer gebruikt word?
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid