Aansluiten Volvo radio CT503
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-02-2004 14:04 #637561
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aansluiten Volvo radio CT503
Met dank aan Fur..... ehhhh Volvo Buitenweg en de heer M.J. Klaassen in het bijzonder, hierbij de resultaten van de jury!
Groen = Constant plus 12V
Zwart = Variabele plus 12V (via contactslot)
Bruin = Massa
Francois, aansluiten die handel ;-) !
Groen = Constant plus 12V
Zwart = Variabele plus 12V (via contactslot)
Bruin = Massa
Francois, aansluiten die handel ;-) !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-02-2004 16:56 #637562
door V300 register
S. Harteveld and M.J. Klaassen:
-Twelve points
-Douze points
-Zwolf Punkte
-Dice Punti
-etc.
Ik ga zaterdag aan de slag. Bedankt. Normaal zou je toch verwachten dat zwart de massa is.
-Twelve points
-Douze points
-Zwolf Punkte
-Dice Punti
-etc.
Ik ga zaterdag aan de slag. Bedankt. Normaal zou je toch verwachten dat zwart de massa is.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-02-2004 18:40 #637563
door V300 register
Ik ga ook zaterdag met de radio aan de slag Francois......
Thijs heeft vanmiddag uit een 340 de radio gehaald (speciaal voor ons) en direct de gegevens doorgebeld, vandaar dat het wel moet kloppen ;-)
Kijken wie de zekering er het eerst uit heeft liggen? Succes!
Thijs heeft vanmiddag uit een 340 de radio gehaald (speciaal voor ons) en direct de gegevens doorgebeld, vandaar dat het wel moet kloppen ;-)
Kijken wie de zekering er het eerst uit heeft liggen? Succes!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-02-2004 10:52 #637564
door V300 register
Flits pieeep!!!! ........Oke dan maar.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-03-2004 19:27 #637565
door V300 register
Ik kan nu eindelijk van mijn CT-503 genieten. Na 2 uur wachten met die shit-code. Wel een mooi geluid, 4 maal 25 Watt spuugt dat kleine kastje eruit. De boxen voor kunnen dat eigenlijk niet aan; achter wel. Fantastisch!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-03-2004 20:02 #637566
door V300 register
Nu nog een subwoofer en versterker Francois! Ga je ook van die lichtgevende neonverlichting langs de dorpels maken??
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2004 21:23 #637567
door V300 register
Ik ben net bezig met het inbouwen van een radio in mijn nogt maagdelijke 340 Winner (46.000km uit 1986, van een oud vrouwtje geweest...) die nog nooit een radio heeft gehad, uniek toch? vraagje: hoe lopen de luidsprekerdraden? de radio is inmidels aangesloten, zijhn er ook nog goed passende speakers te koop?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2004 22:18 #637568
door V300 register
De speakers kunne op drie plaatsen geplaatst worden.
Te weten: in de voordeuren, in de A stijl onder het dashboard en/of in de C-stijlen.
De Speciale volvospeakers zijn op de sloop te vinden en anders heeft misschien iemand hier op het forum ze wel te koop liggen.
De radio gaat in het middenconsole, hier ligt al een stekkerblok met onder andere een dubbele groen draad. Dit zijn de voedingsdraden voor de radio. Meet met een multimeter even na welke draad waarvoor is.Maar knip in geen geval dit blokje af.
Voor de antenne kan je een plakantenne kopen bij de Halfords, dan hoef je geen gat door je dak te boren.
Succes en laat even weten of het gelukt is.
Ben je nog geen lid, wordt het dan. Het is dan een leuk klusje voor de sleuteldag en ik heb meteen een leuk stukje voor in de Volvoice
Te weten: in de voordeuren, in de A stijl onder het dashboard en/of in de C-stijlen.
De Speciale volvospeakers zijn op de sloop te vinden en anders heeft misschien iemand hier op het forum ze wel te koop liggen.
De radio gaat in het middenconsole, hier ligt al een stekkerblok met onder andere een dubbele groen draad. Dit zijn de voedingsdraden voor de radio. Meet met een multimeter even na welke draad waarvoor is.Maar knip in geen geval dit blokje af.
Voor de antenne kan je een plakantenne kopen bij de Halfords, dan hoef je geen gat door je dak te boren.
Succes en laat even weten of het gelukt is.
Ben je nog geen lid, wordt het dan. Het is dan een leuk klusje voor de sleuteldag en ik heb meteen een leuk stukje voor in de Volvoice
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2004 23:16 #637569
door V300 register
onlangs 2 deurspeakertjes gekocht op de sloop voor samen 10 euro.
volgens mij zijn de speakers voor onder het dashboard iets groter, dus zou beter geluid moeten geven.
de speakers voor achterin ben ik nog nooit 'in het wild' tegengekomen.
Groetjes Wouter
volgens mij zijn de speakers voor onder het dashboard iets groter, dus zou beter geluid moeten geven.
de speakers voor achterin ben ik nog nooit 'in het wild' tegengekomen.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-03-2004 21:05 #637570
door V300 register
Wouter en Ingrid bedankt voor de info, het gat in het dak heb ik imiddels al geboord.... Universele dakantenne gemonteerd, alleen nog wat weinig ruimte overgelaten voor de binnenverlichting, het past eigenlijk net niet, beetje improviseren toch?
Ik laat wel weer van mij horen als ik nog speakers nodig heb of iets anders. O ja, natuurlijk wordt ik lid!
Ik laat wel weer van mij horen als ik nog speakers nodig heb of iets anders. O ja, natuurlijk wordt ik lid!
Moderators: Mark Smeets