Electrisch gestoord raam
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-11-2004 19:19 #638027
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Electrisch gestoord raam
Inderdaad Diede, dan doet de temperatuurmeter het toch ook niet meer? Als ik het zo lees dan zou je hiermee de spijker weleens op de kop kunnen slaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-11-2004 19:27 #638028
door V300 register
Ik heb niet met de radio zitten pielen..maar misschien de vorige eigenaar wel (zou best s kunnen!)
Maar de temperatuurmeter werkt iig. (heb m goed in de gaten gehouden tijdens 1,5 uur filerijden vanmiddag)
Maar de temperatuurmeter werkt iig. (heb m goed in de gaten gehouden tijdens 1,5 uur filerijden vanmiddag)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-11-2004 18:39 #638029
door V300 register
Update:
Terwijl sommigen van jullie tijdens de thee aan het leuten waren heb ik wat quality time met mijn 340 doorgebracht ;)
Electrisch raam werkt weer; het was de motor. Eerst wilde ik m al weggooien, want hij deed helemaal niks meer maar mijn handige buurman (grootoonk revisie grootebroek bedankt!) heeft met z`n gouden handjes de motor onder handen genomen en hij draait weer!
Alles goed ingevet en het raampje beweegt
En de dashboard verlichting werkt ook weer; alles eruit gehaald(stuur, panelen) en de stekkers en draden nagelopen: gevolg is dat ik weer kan zien hoe hard ik ga.
Alles gefikst dus, voor nu.
Alleen de middenconsole blijft donker..maar dat komt over n weekje wel.
Terwijl sommigen van jullie tijdens de thee aan het leuten waren heb ik wat quality time met mijn 340 doorgebracht ;)
Electrisch raam werkt weer; het was de motor. Eerst wilde ik m al weggooien, want hij deed helemaal niks meer maar mijn handige buurman (grootoonk revisie grootebroek bedankt!) heeft met z`n gouden handjes de motor onder handen genomen en hij draait weer!
Alles goed ingevet en het raampje beweegt
En de dashboard verlichting werkt ook weer; alles eruit gehaald(stuur, panelen) en de stekkers en draden nagelopen: gevolg is dat ik weer kan zien hoe hard ik ga.
Alles gefikst dus, voor nu.
Alleen de middenconsole blijft donker..maar dat komt over n weekje wel.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-11-2004 18:43 #638030
door V300 register
Die lampjes zijn ook t*ring zwak, en dan gloeien ze ook nog eens bijna niet...
Maareh wat was het nou met je dashboard verlichting dan? Toch ergens een draadje los?
Maareh wat was het nou met je dashboard verlichting dan? Toch ergens een draadje los?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-11-2004 18:53 #638031
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-11-2004 18:55 #638032
door V300 register
Ja de meest rechtse stekker van het instrumentenpaneel zat niet helemaal vast. Dus het was eigenlijk niks.
Bij de motor waren het de koolborstels die vast zaten, en de as was uit de lager (dus hij draaide niet)
Bij de motor waren het de koolborstels die vast zaten, en de as was uit de lager (dus hij draaide niet)
Moderators: Mark Smeets