Tripcomputer zelf bouwen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 10:41 #639417
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Wanneer heb jij dat dan gedaan, Thomas?
Ik heb van 2000 tot 2002 IO gedaan, ook afgehaakt. Nu dus IPO.
Ik heb van 2000 tot 2002 IO gedaan, ook afgehaakt. Nu dus IPO.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 10:43 #639418
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
euuu, ver voor jou i.i.g.
1993 of zo ?
1993 of zo ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 11:20 #639419
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
oh nee dan heb ik uberhaupt geen kans gehad jou daar te treffen inderdaad ;-) maar toch, klein wereldje ;-) Ontwerpers conquer V3C whahaha
Ik ben btw bezig mezelf weer wat meer te verdiepen in VB, is weer heeeel ver weg gezakt moet ik zeggen, maar ik heb nu wel weer een goede reden om het weer eens op te halen. Dus wie weet, komt er binnenkort wel eens een concept programmaatje langs voor de laptop als tripcomputer :-)
Ik ben btw bezig mezelf weer wat meer te verdiepen in VB, is weer heeeel ver weg gezakt moet ik zeggen, maar ik heb nu wel weer een goede reden om het weer eens op te halen. Dus wie weet, komt er binnenkort wel eens een concept programmaatje langs voor de laptop als tripcomputer :-)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 17:59 #639420
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Het blijkt maar weer dat je toch een tik moet hebben voor zo`n 340!
Leuk: m`n collega hier heeft (zonder dat ze wist dat ik er een had overigens) een op de kleur na precies identieke 340 gekocht!
Lachen: designers choose V340!
Leuk: m`n collega hier heeft (zonder dat ze wist dat ik er een had overigens) een op de kleur na precies identieke 340 gekocht!
Lachen: designers choose V340!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 18:09 #639421
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Ik moet ook zeggen, ik vond het vroeger een belachelijke Opa-bak, maar inmiddels ben ik hem echt mooi gaan vinden (en niet dat ik nou zelf richting opa ga .
Die van mij heeft iets stoers, iets....het is op de een of andere manier niet te vangen, iets cools eigenlijk wel. 't Is lastig uit te leggen en echt niet rationeel, maar ik voel me gewoon "thuis" in mijn Volvo, met alle rammeltjes en kraakjes die hij heeft. Ga ook steeds beter voor hem zorgen.
Helemaal kaal en standaard (en vooral wit of grijs) doet me echter niet zoveel. Hij moet vooral niet te net zijn.
In ieder geval hoor ik van steeds meer "hippe" mensen dat ze voor oude Volvos gaan (vooral amazon overigens).
Die van mij heeft iets stoers, iets....het is op de een of andere manier niet te vangen, iets cools eigenlijk wel. 't Is lastig uit te leggen en echt niet rationeel, maar ik voel me gewoon "thuis" in mijn Volvo, met alle rammeltjes en kraakjes die hij heeft. Ga ook steeds beter voor hem zorgen.
Helemaal kaal en standaard (en vooral wit of grijs) doet me echter niet zoveel. Hij moet vooral niet te net zijn.
In ieder geval hoor ik van steeds meer "hippe" mensen dat ze voor oude Volvos gaan (vooral amazon overigens).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-01-2005 20:30 #639422
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
de 240 was ook erg populair onder ontwerpersvolk. Sowieso een cultbak.
Ken nu overigens ook 2 designers met een 940 estate, en ik moet eerlijk zeggen dat dat ook wel s mijn volgende bak kan worden (op LPG natuurlijk en MET automaat)
Overigens is die van mij wel echt netjes, met de originele wieldoppen, maar die neus heeft gewoon iets stoers over zich. Iets onverzettelijks.
Ken nu overigens ook 2 designers met een 940 estate, en ik moet eerlijk zeggen dat dat ook wel s mijn volgende bak kan worden (op LPG natuurlijk en MET automaat)
Overigens is die van mij wel echt netjes, met de originele wieldoppen, maar die neus heeft gewoon iets stoers over zich. Iets onverzettelijks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-01-2005 00:30 #639423
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Weet iemand eigenlijk wat het "verbruik" is van de 340 tijdens stationair loop? (even de lolbroeken voor zijn: dus NIET in km/L...)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-01-2005 00:34 #639424
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Zeg Bart,
Heb jij toevallig een vriendin die ReBasic doet? Heeft die toevallig vanmiddag (20-1) de auto gebruikt?
Ik zag namelijk vanmiddag een donkergrijze 340GL in puike conditie ingeladen worden bij de werkplaats, met rebasic stuff.
Heb jij toevallig een vriendin die ReBasic doet? Heeft die toevallig vanmiddag (20-1) de auto gebruikt?
Ik zag namelijk vanmiddag een donkergrijze 340GL in puike conditie ingeladen worden bij de werkplaats, met rebasic stuff.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-01-2005 10:14 #639425
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
Ik schat een 0,8 tot 0,9 Liter per uur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-01-2005 10:26 #639426
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tripcomputer zelf bouwen
oei, dat is dus 0,222ml in een seconde...
Dan heb je wel een verrot precieze flowmeter nodig, die bij de conrad gaat maar tot 0,555ml per pulsje, eigenlijk zouden we dus iets willen hebben dat tot pakweg 0,1 zou gaan. Dan kan je tenminste ook bij stationair nog een redelijk betrouwbaar verbruikscijfer geven.
hmmm...
Toch maar weer naar de twee sensors, een in de aanvoer en een in de retourleiding?
(hoe werkt dat eigenlijk, met die retourleiding, ik zie niet waarom dat daar zou moeten, maar ik zal vast wel iets over het hoofd zien...)
Dan heb je wel een verrot precieze flowmeter nodig, die bij de conrad gaat maar tot 0,555ml per pulsje, eigenlijk zouden we dus iets willen hebben dat tot pakweg 0,1 zou gaan. Dan kan je tenminste ook bij stationair nog een redelijk betrouwbaar verbruikscijfer geven.
hmmm...
Toch maar weer naar de twee sensors, een in de aanvoer en een in de retourleiding?
(hoe werkt dat eigenlijk, met die retourleiding, ik zie niet waarom dat daar zou moeten, maar ik zal vast wel iets over het hoofd zien...)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets