Volvo 340DL Winter
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;249594 schreef : Ja prima, dan kan ik wel.
François;249599 schreef : Ok, is goed.
Mooi! Bedankt heren. Ik zal het aan Ramon doorgeven.
De locatie is Rijen (omgeving Tilburg, noord Brabant), rond welke tijd zouden jullie willen beginnen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Is inmiddels alles voorhanden wat we nodig hebben? Zowel qua onderdelen als qua gereedschap?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;249606 schreef : Da's voor mij meer dan 150 kilometer, dus op z'n vroegst 9 uur
Is inmiddels alles voorhanden wat we nodig hebben? Zowel qua onderdelen als qua gereedschap?
Het is daarom dat ik het vraag Joost :y:
Que gereedschap en onderdelen is er nog weinig. Enkel wat ik zelf heb liggen. Komende zaterdag ga ik met Ramon shoppen op de sloop.
- V300 register
- Verbannen
-
Ramon gaat de overige spullen bestellen op internet bij BBB/Dafhobby/mister auto/etc. zodat we volgend weekend aan de slag kunnen.
Joost en François, ik zal jullie pb-en voor het adres. Namens Ramon alvast bedankt voor alle hulp.
Mochten er nog meer mensen zijn die aanstaande zaterdag 21 april willen/kunnen helpen, laat het even weten dan pb ik het adres (in de buurt van Tilburg). Hoe meer zielen hoe meer vreugde

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Des te meer kennis en handjes we bij elkaar kunnen brengen, des te beter.
- V300 register
- Verbannen
-
Vanmorgen rond half 10 zijn we begonnen, na een gezellige en productieve dag waren we rond 6 uur weer klaar. Meteen maar wat typische 1.7-moeilijkheidjes gedaan; nieuwe achterste nokkenaskeerring, thermostaat, rotor/verdelerkap, bougies, bougiekabels, etc. Tegen 6 uur lag hij er in en was alles weer aangesloten. Helaas de motor niet kunnen horen lopen, de leverancier heeft de verkeerde distributieriem geleverd. Maar het belangrijkste is gebeurd, motor-transplantatie geslaagd, auto gered, eigenaar blij, en we kunnen een nieuw clublid verwelkomen

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Schitterend nieuws is dat Bart.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-