345 GL "VIP" in Italië
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat de meeste mensen in dit topic al eerlijk aangegeven hebben dat het kriebelt maar dat ze er g??n actie op gaan ondernemen. Als er iemand in de auto wil springen om hem te gaan halen, zou het alleen maar toegejuichd worden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
VolvoMafia;101175 schreef : staat die auto nu al in NL???? hahahaah Daar ging het hier toch om? Zo heb ik destijds ook mijn 343 in handen gekregen: iedereen hier sprak erover en William en ik zaten in de auto op weg naar Zwolle
O, doe je dat zo?
Zoals Wouter al zegt, geen haalbare kaart om die auto uit Itali? te halen. Het kost gewoon veel geld.
- V300 register
- Verbannen
-
jackvdbergh;99416 schreef : Ik weet dat er in NL een exemplaat rond rijdt. Heb ik in de zomer 2008 op de A12 zien rijden/ingehaald omgeving Woerden. Echter, die was volgens mij ooit al een keer overgespoten, want de striping ontbrak (dacht ik) maar is(was) wel een echt (originele NL) VIP!
Ik weet ook nog (steeds) een originele VIP (jack: je weet wel uit Holten) volgens RDW bestaat ie ook nog steeds en sinds juli 2002 al geen APK meer en ook sinds maart 2002 op naam van huidige eigenaar.
Ik heb ergens ook nog foto's ervan, als ik ze weer vindt, scan ik ze wel effe in en post ze hier.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-