345 GL "VIP" in Italië
- V300 register
- Verbannen
-
- GT-velgen
- GT-stuur (want zo heet 'ie officieel!)
- Speciale striping
- Gevulde hoofdsteunen met knoopjes
- Hoofdsteunen achterin, maar dat hebben ze niet allemaal
- Getint glas
- H4-koplampen
- Grijs metallic lak
- Gelimiteerde oplage van ik dacht 100 stuks
Wat klopt dus niet:
Geen LMV, maar wielsierringen, LMV dus op eigen initiatief
Striping (net als de 343 BB, maar dan andere kleur)
H4 koplampen is al standaard op een GL!
150 stuks i.p.v. 100 stuks
Ik weet dat er in NL een exemplaat rond rijdt. Heb ik in de zomer 2008 op de A12 zien rijden/ingehaald omgeving Woerden. Echter, die was volgens mij ooit al een keer overgespoten, want de striping ontbrak (dacht ik) maar is(was) wel een echt (originele NL) VIP!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zit op mijn (groen metallic) V340 5drs Rai editie uit 1985. Die werd in Belgie standaard geleverd destijds met zo'n waanzinnig zeldzaam (inmiddels) GT-stuur. In NL niet!
Wat deze Belgische uitvoering dan weer niet heeft (en de NL uitvoering wel) is de buitentemperatuurmetuur en econometer. Tsja, het blijft u eenmaar vaak verschillend per land.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben benieuwd of er ng iemand achter de VIP aan gaat. Is wel een klein eindje tuffen alvorens ie hier is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
jackvdbergh;99416 schreef : Dit zei Joost:
- GT-velgen
- GT-stuur (want zo heet 'ie officieel!)
- Speciale striping
- Gevulde hoofdsteunen met knoopjes
- Hoofdsteunen achterin, maar dat hebben ze niet allemaal
- Getint glas
- H4-koplampen
- Grijs metallic lak
- Gelimiteerde oplage van ik dacht 100 stuks
Wat klopt dus niet:
Geen LMV, maar wielsierringen, LMV dus op eigen initiatief
Striping (net als de 343 BB, maar dan andere kleur)
150 stuks i.p.v. 100 stuks
Ik weet dat er in NL een exemplaat rond rijdt. Heb ik in de zomer 2008 op de A12 zien rijden/ingehaald omgeving Woerden. Echter, die was volgens mij ooit al een keer overgespoten, want de striping ontbrak (dacht ik) maar is(was) wel een echt (originele NL) VIP!
Jammer, is dit er ??n van de 150 i.p.v. 100

Hoeveel zouden er nog over zijn? Er zit toch een schildje met een nummer op het dashboard dacht ik?
Jack schreef : H4 koplampen is al standaard op een GL!
Net als het getinte glas inderdaad

Duitse neusjes hebben allemaal H4, maar dat weet je ongetwijfeld al:yeah:
Van de LMV wist ik dan weer niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Bij deze de betreffende pagina. Het verschil zit hem in het feit dat dit de folder is voor het oude neusje. Later is 'ie nog kort leverbaar geweest als GL-stuur. Niet veel verkocht volgens mij, want al gauw kwam het "kussen"stuur.
Ik zou er trouwens heel wat voor over hebben om deze folder te bemachtigen. Ik heb al een paar leuke extra's gezien waar ik graag op wil gaan jagen (maar of ik ze ooit vind...).
Edit: ik zie dat het niet echt leesbaar is. Daarom even een close-up:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik niet want ik wacht tot de VIP op 10km bij mij vandaan te koop komt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Dan zou ik 'm direct in de stalling zetten en er voorlopig niets meer aan doen, ik heb al een bijzonder autootje welke nog heel wat aandacht wil hebben.
Maarja, wat gaat dat wel niet kosten, zo'n ding uit Itali? halen.
Mag je daar zelf mee over de weg rijden naar Nederland? Zou al een stuk makkelijker zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;99431 schreef : Mag je daar zelf mee over de weg rijden naar Nederland? Zou al een stuk makkelijker zijn.
Dat heb ik nagevraagd bij de stand van de RDW op de autorai.
Voor zulke vragen moet je in het land zijn waar je de auto gaat halen, in dit geval dus bij de 'RDW van Itali?'. Verder moet je dan wel de auto hier in Nederland verzekeren, en volgens die mevrouw waren er maar weinig verzekeringsmaatschappijen die dit doen...
over het stuur. Ok ik ben overtuigd :f
Mijn Folder is idd voor de MK2. Blijkbaar heeft Volvo toen dat andere sportstuur ge?ntroduceerd en dat de naam GT-stuur meegegeven, en kreeg het oude sportstuur de naam GL-stuur.
In de latere folders die ik heb (MK3) staat idd alleen nog het GT-stuur met de dunne spaken en is het GL-stuur niet meer te vinden.
Waarom kan Volvo niet eens consequent blijven met hun namen :uh-uhh:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- bb heeft wel striping op motorkap, vip niet
- bij bb loopt de bovenste lijn volgens mij iets hoger
- bij bb is er aan de achterkant meer striping, bochtjes etc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Het loopt nogal in de papieren om hem hierheen te krijgen. Tenzij er een hoop van de prijs af gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.