345 GL "VIP" in Italië
- V300 register
- Verbannen
-

@Erik, natuurlijk is het grotendeels blabla wat hier allemaal staat. Dat je je dat nog afvraagt na al die topics waarin mooie auto's uitgebreid besproken, gekeurd, geloofd en geprezen zijn (en uiteindelijk bij 'koper onbekend' of de sloop terecht gekomen zijn)
Op zich zou het een interessante auto kunnen zijn, maar de foto's zijn te slecht om er iets zinnigs over te zeggen.
voor hetzelfde geld rij je naar itali? en valt de auto van ellende uit elkaar. Je kunt zoiets alleen doen als je weet waar je voor gaat, of rekening houden met het ergste en met een ambulance gaan.
Voor veel 3-tjes is het nogal een afstand om even terug te rijden naar Nederland... zeker als ze voorheen maar 2000 km per jaar deden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ehhh... jah...antiekeradio;99605 schreef : volgens mij heb je een paginaatje gemist Jeroen

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;99605 schreef : Op zich zou het een interessante auto kunnen zijn, maar de foto's zijn te slecht om er iets zinnigs over te zeggen.
voor hetzelfde geld rij je naar itali? en valt de auto van ellende uit elkaar. Je kunt zoiets alleen doen als je weet waar je voor gaat, of rekening houden met het ergste en met een ambulance gaan.
Ik zou dan sowieso met een ambulance gaan, want precies wat je zegt: misschien geeft 'ie het na 500 kilometer op.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

in principe lijkt het me wel een mooi avontuur, maarja.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De Duitse brochure:jackvdbergh;99415 schreef : Hier is dan de oorspronkelijke aankonding in de krant.
tinyurl.com/caff63
tinyurl.com/cr63kp
Tom
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij stond in mijn eigen folder "Nieuwe accessoires 1981". En dus onder de noemer "GT-stuur"...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie dat de folder van Tom het zelfs heeft over een 345 GLS VIP.. dus een 2liter motor!!
- Mark Smeets
- Moderator
-

(Grand Luxe lijkt op GL