360 sedan met weinig km's 2xxxx!!!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;68936 schreef : Staat nu een mooie 340 sedan hier op de clubsite te koop (84'), iemand al gezien?
Geen geld voor zo'n wagen. Is van een clublid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;68938 schreef : Omdat niet iedereen genoeg kilometers maakt om het er uit te halen en misschien ook niet zomaar het bedrag op zak hebben om de aanschaf van een installatie te betalen?
Ik weet het...Maar 't omslagpunt ligt stukken lager als veel mensen denken. Ik zal ns even kijken:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Betaal je belasting; vanaf 10.000km wordt het interessant
Betaal je geen belasting: Dan is het eiglk al vanaf 5.000 in het jaar al interessant.
1 ding moet je ook niet vergeten: De waarde van de auto neemt ook toe met een fors bedrag. Zeker bij een belastingvrije auto. Dus eigenlijk heeft het altijd wel zin bij een belastingvrije auto.
- V300 register
- Verbannen
-
wat je soms ziet aan ranzige gaten en hak-en breekwerk om de tank en vulopening te kunnen plaatsen; wordt heel wat mee af gebeund.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je meer als 5000/10.000 km rijdt ?n je krijgt kilometervergoeding ben je gek als je het niet op LPG doet...
- V300 register
- Verbannen
-
Punt voor mij om zelf lpg in een auto te zetten, is dat je een grote uitgave doet, niet erg als je het type bent dat meer dan 2 jaar met dezelfde auto rondtuft.